עקב הפסקת החשמל: האולם בגן נר נסגר לאלתר

אוהדי גלבוע גליל | לילך וייס

לאחר שביצעה בו שימוע, משטרת ישראל הוציאה צו סגירה על האולם בשל גנרטור חירום, כריזה ותאורת חירום שלא פעלו. המשמעות: גלבוע/גליל לא תוכל לארח בגמר, או במשחק חוזר נגד חולון אם יתקיים אחד כזה

(גודל טקסט)

משטרת ישראל הודיעה הערב (חמישי) כי החליטה לסגור לאלתר את האולם בגן נר, בו מארחת הפועל גלבוע/גליל, מטעמי בטיחות וזאת לאחר שבוצע בו היום שימוע בעקבות הפסקת החשמל שקרתה אמש במשחק מול הפועל חולון – כך בישרה דוברות מרחב עמקים. המשמעות: הקבוצה, שהעפילה לסדרת גמר הפלייאוף בליגת העל בזכות ניצחון טכני, לא תוכל לארח במגרשה הביתי את המשחק השני בסדרה נגד מכבי תל אביב.

צו הסגירה תקף עד לתיקון ליקויי הבטיחות שהתגלו בשעת חירום וצוינו בדו"ח המשטרה: גנרטור חירום שלא פעל, כריזה ותאורת חירום ומצלמות שלא עבדו עקב הפסקת החשמל.

כאמור, גלבוע עלתה לשלב הגמר לאחר שבית הדין של איגוד הכדורסל גזר הערב הפסד טכני על הפועל חולון, שסירבה לחדש את המשחק בין הקבוצות לאחר הפסקתו למשך שעה בעקבות הפסקת החשמל, כשנותרו כשבע דקות לשחק. בחולון החליטו לערער לבית הדין העליון של האיגוד, כשהדיון בעניין יתקיים מחר ב-9:00. במקרה שיוחלט לקיים משחק חוזר בין גלבוע לחולון, גם אותו לא יוכלו הצפוניים לארח בגן נר.

שחקני גלבוע/גליל זורקים בחושך | לילך וייס

בעקבות הודעת המשטרה מסרו בגלבוע: "התייחסות המשטרה הערב היא בבחינת נוהל שבשגרה. על פי הנדרש, היו לנו את כל האישורים הרלוונטיים, שהעידו על תקינות האולם והגנרטור בבוקר יום המשחק. לצד זה, אנו פועלים להצגת כל האישורים הרלוונטיים להמשך פעילותו הסדורה של האולם, ביממה הקרובה וכחלק מהיערכותנו למשחקי הגמר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי