חוזר לישראל: ליאור ליובין מונה למאמן עירוני נס ציונה

ליאור ליובין | עירוני נס ציונה

אחרי שסיים את דרכו כעוזר של קטש בפנאתינייקוס, המאמן בן ה-43 חתם על חוזה אצל הכתומים כמחליפו של בראד גרינברג שעזב רשמית. מבין שחקני הסגל, רק טל דן מחזיק בחוזה לעונה הקרובה

(גודל טקסט)

יומיים אחרי שפנאתינייקוס הודיעה על סיום דרכו כעוזר המאמן, ליאור ליובין מונה היום (שבת) למאמן עירוני נס ציונה. ליובין, שסיכם אמש את תנאיו בקבוצה, נועד פעמיים עם יו"ר המועדון יניב מזרחי וזכה לעדיפות על פני כמה מועמדים אחרים לתפקיד.

עבור ליובין בן ה-43 זו תהיה התחנה הרביעית בקריירת האימון שלו בליגת העל. בין 2010 ל-2013 הוא הדריך את הפועל גלבוע/גליל, זכה עמה פעמיים בליגה הבלקנית והוביל אותה פעם אחת לגמר הפיינל פור. משם המשיך להפועל חולון, אך לא סיים את העונה וכך היה גם במכבי אשדוד, אותה אימן עונה לאחר מכן.

בשלב הזה, שחקן העבר חזר להיות עוזר מאמן, במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל, לפני ששב לגלבוע ב-2019 והוביל את הקבוצה לחצי גמר הפיינל פור. בחודש ינואר האחרון, הוא בחר לעזוב ועבר לפנאתינייקוס עם עודד קטש. ליובין אמר לאחר ההצטרפות כי הוא "שמח מאוד להצטרף למשפחת עירוני נס ציונה. אני מודה על האמון שניתן בי, ועכשיו זה הזמן להתחיל לעבוד ולגרום לאוהדים  שלנו להתגאות בקבוצה שנבנה עבורם".

היו"ר יניב מזרחי קיבל את פניו של המאמן החדש ואמר: "ליאור הוא מאמן מנוסה, עם רזומה מכובד וניסיון ברמות הגבוהות ביותר של אירופה. מעבר לכך – הוא בן אדם עם אישיות שמתאימה לרוח המועדון שלנו ולקבוצה שאנחנו נבנה יחד בשבועות הקרובים. אנחנו מתרגשים לקבל את ליאור למשפחה הכתומה ולעבודה המשותפת שלנו העונה".

ליובין יהיה המאמן הרביעי בלבד של עירוני נס ציונה בליגת העל, אחרי נדב זילברשטיין, עופר ברקוביץ' ובראד גרינברג, שהוביל את הכתומים לזכייה ביורופקאפ בעונה האחרונה. סגל הקבוצה צפוי לעבור שינוי מקצה לקצה, כאשר מלבד הקפטן טל דן ואולי הפורוורד ליאור קררה, שאר השחקנים לא אמורים להמשיך.

מוקדם יותר היום, הכתומים הודיעו באופן רשמי על הפרידה מהמאמן בעונה האחרונה, בראד גרינברג. בעונה אחת אצל הכתומים, המאמן בן ה-67 הוביל את המועדון לפלייאוף ליגת העל ולזכייה היסטורית ביורופקאפ. יו"ר הקבוצה, יניב מזרחי, נפרד: " אני רוצה להודות לבראד על עונה היסטורית עבורנו. המועדון יוקיר לו תודה לעד על הזכייה בתואר ראשון והיסטורי, וכולנו במשפחת עירוני נס ציונה מאחלים לו בהצלחה בהמשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי