בריסקר ואביבי חתמו בגלבוע/גליל, רוני הארל בדרך

מייקל בריסקר | לילך וייס

שחקן מכבי חיפה בשתי העונות האחרונות הצטרף לסגנית האלופה. הפורוורד עזב את מכבי ראשון לציון, שתקבל מקבוצתו החדשה פיצוי של כ-50 אלף שקלים. האמריקאי, ששיחק אשתקד בליגה השנייה בספרד, צפוי להגיע

(גודל טקסט)

שבוע לאחר שנדמה היה כי גלבוע/גליל עלולה לרדת מעל בימת הכדורסל הישראלי, וזמן קצר מאוחר יותר ניצלה ושמרה על מקומה בליגת העל, מנהלים במועדון מרוץ נגד הזמן בניסיון להעמיד קבוצה ראויה לקראת העונה הקרובה.

שלשום (שלישי) הוכרז קידומו של גיא קפלן ממשבת עוזר המאמן לעמדת המאמן הראשי, והערב היא החתימה לשנתיים את מייקל בריסקר. הגארד (23, 1.85) ירד בעונה שעברה ללאומית עם מכבי חיפה, וקלע 10.3 נקודות למשחק. הוא מצטרף לאור קורנליוס שחתם מוקדם יותר היום, וליותם חנוכי, בניה סרור וחן כלפון שימשיכו בקבוצה. בנוסף, גלבוע החתימה את נועם אביבי. פורוורד נוסף, רוני הארל, צפוי להיות הזר הראשון בבנייה המחודשת.

אביבי (22, 2.05) עוזב את מכבי ראשון לציון אחרי שנתיים, אף שהוא חתום על חוזה לעונה נוספת. הכתומים הודיעו לו כבר לפני כשבועיים שהוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה, וגלבוע תפצה אותם בסכום המוערך ב-50 אלף שקלים על שחרורו. אשתקד רשם אביבי 6.2 נקודות ו-3.2 ריבאונדים ב-16.4 דקות למשחק בליגת העל.

נועם אביבי | עודד קרני

הארל (25, 2.01) צפוי להיות הזר הראשון שחותם בקבוצה. הוא מקווה לבצע קפיצת מדרגה בקריירה המקצוענית שלו, לאחר ששיחק בשנתיים האחרונות בסטיאווה בוקרשט הרומנית ובפאלמה מהליגה השנייה בספרד, שבשורותיה העמיד ממוצעים של 16.1 נקודות ו-5.2 ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי