בדרך החוצה ממכבי תל אביב? סקוטי ווילבקין מנהל מגעים עם ברצלונה

play
הוא דווקא הלך אחורה. סקוטי ווילבקין | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 15.6 05:00

הקטאלנים, שמתכננים מהפכה בקו האחורי לקראת העונה הבאה, נכנסו למשא ומתן עם הכוכב האמריקאי. גם אם יגיעו לסיכום עם השחקן, היתכנות העסקה תלויה קודם כל בהסדר עם הצהובים על שחרורו

(גודל טקסט)

מיד בסיום העונה, עם ההדחה בידי בני הרצליה בחצי גמר הפלייאוף, סקוטי ווילבקין נראה כמי שמתחיל בפרידה ממכבי תל אביב. בחוזהו של הכוכב יש סעיף יציאה, וכעת נראה שגם אפשר לסמן את היעד המועדף – ברצלונה.

לוואלה! ספורט נודע כי הקטאלנים מנהלים מגעים עם ווילבקין, במטרה לצרפו לקראת העונה הבאה. גם אם הצדדים יגיעו לסיכום, הוצאתו של המהלך לפועל תלויה בהסדר עם הצהובים על הפיצוי שאותו יקבלו תמורת שחרורו.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין במחווה לאוקראינה
נפרדנו כך? ווילבקין | דני מרון

קבוצתו של שרונאס יאסיקביצ'יוס, שסיימה העונה במקום הראשון ביורוליג אך הודחה בידי ריאל מדריד בחצי הגמר, מתכוונת לחולל מהפכה בקו האחורי. על פי הדיווחים באירופה היא עשויה להחזיר לשורותיה את הרכז הצ'כי תומאש סטוראנסקי, שעזב ב-2016 לטובת קריירה ב-NBA. מעניין לראות כיצד מהלכים שכאלה ישפיעו על עתידם של הגארדים הוותיקים בסגל, ניק קלאתיס וקורי היגינס, כשסביבם ישנם כרגע גם ניקו לפרוביטולה, רוקאס יוקובאיטיס ודנטה אקזום.

ווילבקין (29, 1.88) שיחק במכבי בארבע השנים האחרונות וזכה איתה בשלוש אליפויות ישראל, אך הקבוצה הגיעה רק פעם אחת לפלייאוף ביורוליג. בעונה החולפת הוא העמיד ממוצעים של 15.4 נקודות ו-4.1 אסיסטים. קבוצה נוספת שהביעה בו עניין היא פנרבחצ'ה, גם בשל העובדה שבידיו דרכון טורקי.