ייני צפוי להיעדר נגד קלוז', אופואדו סובל ממתיחה קלה

שרן ייני
שרן ייני | דני מרון

קפטן מכבי ת"א לא הצליח להתאמן ונראה כי יחמיץ גם את הגומלין במוקדמות ליגת האלופות, הניגרי שנפגע ברומניה ינסה להתאמן לקראת המשחק בשלישי. הבוקר נפתחה רשמית מכירת המנויים, צפי ל-15,000 בשלב הראשון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב תערוך הערב (ראשון) אימון נוסף לקראת הגומלין נגד קלוז' הרומנית במסגרת סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות שיערך ביום שלישי באצטדיון בנתניה (20:00), אחרי ההפסד 1:0 ברומניה בשבוע שעבר. הקפטן שרן ייני שוב לא התאמן אתמול עם הקבוצה ונראה שהוא צפוי להחמיץ את המשחק, כשגם אנריק סבוריט ועומר אצילי הפצועים לא יעמדו לרשות המאמן ולדימיר איביץ' לקראת המשחק הגורלי.

איביץ' עדין שוקל מספר אופציות להרכב, אך כפי שזה נראה בשלב זה, דור מיכה, שנכנס כמחליף במחצית השנייה במשחק ברומניה, יפתח הפעם בהרכב יחד עם דן גלזר ודור פרץ בקישור. בחלק הקדמי נראה שמקומו של יונתן כהן מובטח ולצידו מתחרים מספר שחקנים כמו ניק בלקמן, אלירן עטר, איתי שכטר ואבי ריקן על חולצת ההרכב. מצבו של צ'יקו אופאדו, שסובל ממתיחה קלה בשריר התאומים, יתבהר באימון הערב.

הרומנים, שניצחו אמש 0:1 את דינמו בוקרשט במסגרת הליגה, ינחתו הערב בישראל. המאמן דן פטרסקו, שיתף הרבה שחקנים מחליפים ושמר על כמה מהשחקנים הבכירים שלו לקראת המשחק בשלישי. קלוז' תערוך מחר אימון אחד באצטדיון בנתניה וראשי הקבוצה ביקשו שהאימון יהיה סגור לקהל ולתקשורת.


מיכה. נראה שישוב להרכב בגומלין נגד אלופת רומניה (אודי ציטיאט)

בתוך כך, הבוקר נפתחה מכירת המנויים לאוהדים שהחזיקו במנוי למשחקי הקבוצה בעונה האחרונה, בתקווה שאצטדיון בלומפילד המחודש אכן יהיה מוכן בזמן לפתיחת משחקי הליגה. בשלב ראשון הציבו במועדון יעד של 15 אלף מנויים, כאשר ההערכות נוספות מדברות על כך שהצלחה במשחקים באירופה, תביא למכירה של כמה אלפי מנויים נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי