ללא ייני: מכבי ת"א נחתה ברומניה, ג'ראלדש ובלקמן יהיו בסגל

ניק בלקמן
ניק בלקמן | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

בעקבות הסגל החסר ופציעתו של הקפטן באלוף האלופים, שני שחקני הרכש החדשים הצטרפו לאלופת לקראת המשחק נגד קלוז' (רביעי, 20:55, ישיר בספורט1). החלוץ האנגלי אמר: "רוצים לצאת לשם ולנצח"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, נחתה היום (שלישי) בקלוז' שברומניה, לקראת משחק החוץ במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, שיערך מחר באצטדיון קונסטנטין ראדולסקי (20:55, שידור ישיר בספורט1). האלופה יצאה לרומניה במטרה ברורה, להעביר את ההכרעה לגומלין בנתניה, שיערך ביום שלישי הבא, כאשר היא יודעת שסלטיק או נומה קאליו, ממתינה למנצחת בסיבוב הבא.

לאחר טיסת שכר של לשלוש שעות מכבי תל אביב נחתה כאמור בקלוז' למזג אויר מעונן ו-26 מעלות. הקבוצה יצאה משדה התעופה אל המלון בעיר שם תשהה עד לאימון הערב באיצטדיון קונסטנטין רדולסקו בו ייערך מחר המשחק, כאשר עוד לפני כן תיערך מסיבת עיתונאים. על פי התכנון, ימריאו הצהובים בחזרה לישראל מיד בסיום המשחק, בלילה שבין רביעי לחמישי.

מי שלא יצא עם הקבוצה לרומניה הוא הקפטן שרן ייני, שנפצע במהלך משחק אלוף האלופים, נגד בני יהודה בשבת וסובל מפגיעה בשריר התאומים. חסרונו של ייני מהווה מכה גדולה עבור הצהובים ונראה שז'איר אמאדור ושחר פיבן יהיו אלה שיפתחו במרכז ההגנה. המאמן ולדימיר איביץ', תרגל מספר מערכים לקראת המשחק מחר וייתכן שיעדיף לשחק במערך מעובה בחלק האחורי, כשמתן בלטסקה עשוי לפתוח כבלם נוסף.


הצטרף לנסיעה לרומניה. אנדראה ג'ראלדש (האתר הרשמי)

מי שהתייחס לקמפיין האירופי של הצהובים הוא הרכש הטרי ניק בלקמן שאמר: "נהדר לחזור, מצפים לנו עכשיו משחקים חשובים ואנחנו מגיעים אליהם מלאי ביטחון".

על החזרה שלו לזירה האירופית עם מכבי תל אביב הוסיף: "האמת היא שבתחילת הקיץ הנוכחי לא חשבתי שאשחק בכדורגל אירופי, וכמובן שזו זכות גדולה. אני מצפה לקבל את ההזדמנות הזו שוב, כך גם יתר שחקני הקבוצה ואנחנו רוצים לצאת לשם ולנצח".

איביץ' שיחסר במשחק מחר את המגן אנריק סבוריט והקשר עומר אצילי, הפצועים, החליט לצרף לנסיעה את צמד שחקני הרכש החדשים, המגן הפורטוגלי אנדראה ג'ראלדש, והחלוץ ניק בלקמן. ג'ראלדש שחתם בתחילת השבוע בקבוצה ועל פי גורמים בקבוצה, נמצא בכושר משחק ועשוי להיכלל בסגל, בעיקר בשל היעדרותו של הקפטן ייני. בלקמן שמתאמן מזה שבוע עם הקבוצה, נמצא גם הוא בתמונת הסגל למשחק ועשוי אפילו לקבל דקות ראשונות במדים הצהובים.


ניק בלקמן. "לא חשבתי שאשחק הקיץ באירופה" (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי