לנון: "אלחמיד היה נפלא, מקווה שיהיה כשיר לקלוז'"

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | Ian Rutherford - PA Images / Contributor

המגן אמנם נאלץ לנטוש את כר הדשא בפתיחת המחצית השנייה ורשם רק 51 דקות בבכורה, אבל מאמן סלטיק הדף טענות על פציעה וטען אחרי ה-0:7: "לא יכולתי לבקש יותר מהשחקנים". גם האוהדים התלהבו מיכולת הרכש מב"ש

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
הליגה הסקוטית הבכירה יצאה לדרכה אתמול (שבת) ועבור האלופה הייתה זו פתיחה מהדהדת: 0:7, לא פחות, רשמה סלטיק מול סט. ג'ונסטון, כשבהגנה שני הישראלים ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד בהופעת בכורה פחות מוצלחת, שהסתיימה אחרי 51 דקות בעקבות פציעה שספג הרכש מהפועל באר שבע.


מי שהיינו רגילים לראות בקישור האחורי, ניר ביטון, כבר הולך ומבסס את מעמדו בעמדת הבלם, אולם נראה שלמרות החילוף המאולץ, גם אלחמיד ימשיך לצד הקשר לשעבר בחוליית ההגנה כבר ביום רביעי הקרוב בסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות נגד קלוז' הרומנית, מי שהדיחה את מכבי ת"א.


"אנחנו מקווים שחאתם יתאושש ויוכל לפתוח ביום רביע", אמר מנג'ר סלטיק ניל לנון לקראת היציאה לרומניה, "הוא חטף מכה והוא יכול היה להמשיך עוד 10-15 דקות אם היה צריך. חוץ מזה הוא היה נפלא ואני מקווה שהוא יהיה כשיר לאמצע השבוע, שני המגנים נתנו לנו המון כוח מתפרץ".


לנון כמובן לא נשאר אדיש לשביעייה במחזור הראשון: "אני מאוד מרוצה מזה שרצינו להבקיע עוד ועוד ולא הורדנו הילוך. גם כשאיבדנו את הכדור, השחקנים הגיבו בצורה פנטסטית. פשוט לא הייתי יכול לבקש יותר מזה – הם ענו לכל דרישותיי בכל הנוגע לכושר וליכולת".


ובחזרה לאלחמיד. הבכורה של הרכש מבירת הנגב, גם אם הייתה קצרה מהמתוכנן, הרשימה גם את האוהדים בסלטיק פארק וברשתות החברתיות ניתן היה למצוא לא מעט ציוצים בשבחו: "הוא מגן ימני טוב יותר ממה שיכולנו לחלום עליו", "היה לו משחק מעולה ואז בום, הוא נפצע", כתב אוהד אחר וגם בניתוח המשחק ציין גולש ירוק: "הוא נפצע אחרי בכורה גאונית, הוא מתקל חזק, מאוד מהיר והרים כדורים מצוינים, אי אפשר היה לעבור אותו היום".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי