דיווח: ערן זהבי במו"מ על שדרוג החוזה, אך הפערים גדולים

ערן זהבי, ביברס נאתכו
ערן זהבי, ביברס נאתכו | אודי ציטיאט, וינה

בתקשורת הסינית פורסם שהחלוץ בן ה-32 מודע לכך שאולי זו ההזדמנות האחרונה שלו להרוויח סכומי עתק, אבל גם שגוואנגז'ו RF לא תמהר לשלם לו כ-18 מיליון דולר לעונה. שתי קבוצות הוזכרו כמועמדות מובילות לצרפו

(גודל טקסט)

גם בסיומו של המחזור השביעי במוקדמות יורו 2020, הצליח ערן זהבי למצוא את הרשת ולשמור על מקומו בפסגת מלך שערי הטורניר. כידוע, חלוץ נבחרת ישראל שוב הדהים עם שער מרהיב, הפעם באוסטריה, מה שלא הספיק כדי שהנבחרת של אנדי הרצוג תשוב עם שלוש נקודות ולמעשה סיימה באופן תיאורטי את דרכה בשלב המוקדמות.

עם זאת, זהבי בן ה-32 נמצא אולי בכושר הטוב בחייו בשנה האחרונה, גם בליגה הסינית שתשוב לפעילות בשבת הבאה הוא בהחלט קרוב מאוד לשבירת שיא כל הזמנים – הוא זקוק לשלושה שערים בשישה משחקים כדי להגיע ל-29 שערי ליגה העונה ולהפוך לשחקן שהבקיע הכי הרבה בעונה אחת, והעובדה שחוזהו בגוואנגז'ו RF יסתיים בדצמבר 2020 הובילה את סוכנו, רונן קצב, לפתוח בשיחות על הארכת החוזה.

לפי דיווחים הבוקר (שבת) בסין, זהבי רוצה לשוב להתחרות ברמות הגבוהות ביותר וגם מבין שהוא יכול לקבל הזדמנות שכזו לאור הקמפיין האדיר עם נבחרת ישראל, אבל לשכר כמובן יש השפעה וגם הסינים מציינים שעבור זהבי החוזה הבא יהיה כנראה האחרון שיאפשר לו להרוויח סכומי עתק. עם זאת, בסין נכתב במפורש שבניגוד לפרסום הראשון בספורט1, אין כל כוונה לעבוד בדרישתו ולשלם לו 18 מיליון דולר בשנה, לפחות לא ב-RF.


זהבי באוסטריה ביום חמישי. ניסיון אחרון ברמות הגבוהות? (אודי ציטיאט)

בשלב זה השיחות בין קצב לנציגי המועדון מתנהלות, אולם אין שום סיכום או התקדמות ונכתב כי גם זהות המאמן של הקבוצה תכריע, מכיוון שהסרבי דראגן סטויקוביץ', שכידוע מדריך את RF מהיום שזהבי נחת, עשוי שלא להמשיך בעקבות הכישלון העונה וייתכן שגם לזהות המחליף תהיה השפעה על הישראלי.

בנוסף, בסין נטען כי הקבוצות הגדולות כמו שנדונג ליוננג, ג'יאנגסו סונינג, שנגחאי SIPG וגוואנגז'ו אברגרנדה לא צפויות לצרף את זהבי, כך שהאופציות הריאליות עבור זהבי הן דליאן ובייג'ינג גואן, כשהאחרונה נחשבת לאפשרות נוחה וחזקה יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי