טל בן חיים חזר להרכב מילואי ספרטה, אלי דסה איבד גובה

טל בן חיים
טל בן חיים | צילום: ספרטה פראג, רשמי

החלוץ שותף ב-45 הדקות הראשונות בקבוצת המשנה, אולם ירד לספסל ביתרון 0:3 מבלי שכבש או בישל. המגן השלים 90 דקות והיה אשם באחד השערים. עגייב הבקיע, כיאל פתח בצ'רלטון, קליימן לא שותף בהפסד פראלימני

(גודל טקסט)
לפני חודשיים ויומיים עלה טל בן חיים בהרכב מילואי ספרטה פראג, הייתה זו בכורה מחודשת עבורו והוא חזר בסערה עם צמד ושני בישולים אחרי שנה וחודשיים ללא משחק זכר לקרע ברצועה הצולבת ממנו התאושש, אבל מאז הוא לא שיחק. בסביבתו טענו שהוא לא זוכה לדקות משיקולים לא מקצועיים, אבל הבוקר (ראשון) הוא שב להרכב מילואי ספרטה, אם כי הוחלף כבר אחרי 45 דקות, כלל לא עלה לחצי השני, כשקבוצתו הוליכה 0:3.


כזכור, בן חיים נרכש בקיץ 2017 עבור 2.9 מיליון יורו והוא המשתכר השלישי הכי גבוה בכל הליגה הצ'כית בחוזה עד 2021, אבל נראה כי כבר בינואר הקרוב הוא ינסה לעזוב את מועדון הפאר הצ'כי, והוא נחוש לעשות זאת גם במחיר של ויתור על שכרו.


כידוע, בן חיים לא זכה להבקיע בקבוצה הבוגרת של ספרטה באף אחת מהעונות והפרויקט היוקרתי של מועדון הפאר הצ'כי גם העונה צפוי להיכשל, כשאחרי 14 משחקים היריבה העירונית סלביה פראג פתחה כבר פער דו ספרתי מהמקום השני (ו-20 נקודות מספרטה השביעית שטרם שיחקה המחזור).

בהולנד: אלי דסה ו-ויטסה רשמו הפסד ליגה שני ברציפות לראשונה תחת המאמן לאוניד סלוצקי, שפספס הזדמנות להיצמד לאלקמאר במקום השני בטבלה. המגן, שהיה אשם בספיגת השער הראשון, השלים 90 דקות בפעם הרביעית העונה והיה שותף מלא ל-2:1 המביך בחוץ מול אמן הצנועה, שרשמה ניצחון ליגה רביעי בסך הכל העונה אך שלישי ברציפות באצטדיונה הביתי. הישראלי וקבוצתו נותרו זמנית במקום הרביעי עם 23 נקודות מ-36 אפשריות, תשע פחות מהאלופה והמוליכה אייאקס.



אשם בשער הראשון שספגה ויטסה. אלי דסה (Gettyimages)


שמואל שיימן שהיה שותף להדחה המביכה בגביע של ונלו בשבוע שעבר על ידי גראון סטר מהליגה החמישית, ישב על הספסל בהפסד 3:0 נגד פיינורד במשחק הבכורה של דיק אדבוקאט על הקווים. זה היה ההפסד השביעי ברציפות של ונלו בכל המסגרות.


באזרבייג'אן, אמיר עגייב פתח בהרכב סומגאייט וגם כבש, אבל קבוצתו סיימה ב-2:2 מול זירה. הקשר מצא את הרשת בדקה ה-81 ומנע מקבוצתו הפסד שהיה מוריד אותה למקום השישי מתוך שמונה.

באנגליה, הופעה שנייה העונה בהרכב וחמישית בסך הכל לבירם כיאל שספג כרטיס צהוב, הוחלף בדקה ה-89 ולא הצליח לסייע לצ'רלטון בהפסד הביתי 1:0 לפרסטון נורת' אנד החזקה במחזור ה-15 בצ'מפיונשיפ. ללא תומר חמד המאכזב שנותר מחוץ לסגל, הקבוצה הכי ישראלית בממלכה רשמה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון ונותרה במרכז הטבלה עם 22 נקודות.  






בקפריסין: לאחר שספג רביעייה במחזור הקודם, בוריס קליימן לא נכלל בסגל של אנוסיס נאון פראלימני. בלעדיו הפסידה 3:0 לאפולון לימסול ונותרה במקום הלפני האחרון.



בבלגיה, עומרי בן הרוש פתח בהרכב של לוקרן בליגת המשנה שהפסידה 3:1 למוליכה וירטון. אקס מכבי פתח תקווה חביב חביבו, עלה מהספסל וכבש את השער המצמק בפנדל.



באוסטריה, אלון תורג'מן ישב על הספסל ולא שותף בהפסד 2:0 של אוסטריה וינה נגד ל.א.ס.ק. לינץ.


בהונג קונג, ברק בראונשיין עלה מהספסל בדקה ה-68 בתיקו 1:1 של קיטצ'י נגד הונג קונג ריינג'רס.






לא הצליח לסייע לצ'רלטון. בירם כיאל (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי