בסין מעריכים: ערן זהבי יאריך את חוזהו בגוואנגז'ו ר.פ

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

בניסיון לנתח את מצבו של מלך השערים, בתקשורת המקומית נטען שהוא מחכה להצעה סופית והעריכו שהוא יישאר מעבר לדצמבר 2020 בחוזה משודרג: "הוא יכול לבקש יותר כסף, הוא לא יוותר על מיליוני דולרים בשנה"

(גודל טקסט)

 אם להסתמך על התקשורת הסינית, מסתמן ששיאן השערים לעונה בליגה המקומית, ערן זהבי, צפוי להאריך את חוזהו ולהמשיך בגוואנגז'ו ר.פ מעבר לדצמבר 2020, תוקף חוזהו הנוכחי בקבוצה – גם בשל כך שבייג'ינג גואן היא היחידה שעשויה לנסות לצרפו ובשל סירובו הצפוי לעבור לליגה אחרת.

זה לא סוד שערן זהבי מנהל בשבועות האחרונים מו"מ להארכת החוזה ובספורט1 אף פרסמנו לראשונה על הגעת הסוכן רונן קצב לגוואנגז'ו כדי לקדם את השיחות, אולם לאחר הפרסומים בסין שהישראלי דורש 18 מיליון דולר לעונה, סכום שבר.פ סירבו בתוקף לשלם לפי הדיווח בגוואנגז'ו, כעת נראה כי הישראלי בן ה-32 בכל זאת יאריך את שהותו במועדון ובמדינה – כשלפי הדיווח האחרון הוא לא מעוניין לעזוב לליגות אחרות בשל העובדה שיצטרך לוותר על מיליוני דולרים בשנה.

זהבי, שבסוף השבוע כבש את שערו ה-29 העונה ובכך ניפץ את השיא של אלקסון הברזילאי והפך לכובש המצטיין לעונה, ולפניו עוד שלושה משחקים עד סיום העונה, הביא איתו השנה לסין את מאמן הכושר ערן שדו והאחרון התראיין בסין ורמז על הישארותם הצפויה. "שדו מתגורר עם זהבי באותו הבית והוא כנראה יודע על מה הוא מדבר", נכתב בכלי התקשורת ונטען ששדו גם שפע מחמאות למאמן דראגן סטויקוביץ', מה שחיזק מבחינתם את האפשרות ששדו יצטרף לצוות המקצועי בשנה הבאה – דבר שהסרבי ישמח שיקרה, אם הוא כלל יישאר במועדון.


בסין מאמינים שהוא יאריך את חוזהו בגוואנגז'ו ("סינה")

לפי הפרסום ב"voice.hupu", זהבי צפוי להישאר גם אם סטויקוביץ' יעזוב בעקבות כישלון עונתי נוסף, אולם בשלב זה החלוץ עדיין ממתין להצעה סופית מר.פ. זהבי, כך לפי הכתוב, רוצה לעבור את רף 100 השערים בסין ולהפוך לכובש המצטיין בתולדות הליגה ולא רק בעונה אחת. "זהבי הוא הלב של גוואנגז'ו ולא סטויקוביץ'", נכתב על המאמן שהגיע ב-2015, "זהבי גם מרוויח הרבה פחות מכוכבי הענק בקבוצות אחרות והוא יכול לבקש יותר כסף".

יתרה מכך, נכתב כי זהבי הוא השחקן היחיד שמעז לענות לסטויקוביץ' בתדרוכיו ושהמאמן לא עונה לישראלי כדי שלא ליצור עימות ושלדעתו של הישראלי יש משקל רב בהחלטות המועדון – כמו צירוף דיא סבע, למשל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי