דיווח: פבלו מאצ'ין דורש מההנהלה לצרף את מואנס דאבור

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Aitor Alcalde Colomer/Getty Images

המאמן, שהביא את הישראלי לסביליה ופוטר, מעוניין לצרפו לאספניול בהשאלה. בספרד טוענים כי האנדלוסים לא צפויים להתנגד למהלך וכבר החלו בחיפושים אחר שחקן התקפה

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
אחרי חודשים לא פשוטים בכלל בסביליה, בספרד מדווחים היום (שני) שמואנס דאבור עשוי לעבור בחודש ינואר הקרוב בהשאלה לאספניול. לפי אותו פרסום, המאמן פבלו מאצ'ין נחוש לצרף חלוץ בדחיפות ובפגישה שנערכה בינו לבין ההנהלה הוא ביקש בצורה מפורשת להחתים את הישראלי.


מאצ'ין, שפוטר מסביליה בחודש מרץ בעונה שעברה, היה מאמן האנדלוסים כאשר דאבור חתם במהלך חודש ינואר שעבר תמורת 15 מיליון יורו. בדיווח נטען כי קבוצתו הנוכחית של הישראלי לא צפויה להערים קשיים על השלמת העסקה, כאשר במקביל היא כבר החלה בחיפושים אחרי שחקן התקפה שאמור לחזק את החלק הקדמי המאכזב של המאמן ז'ולן לופטגי בחודש ינואר.


אחרי 12 מחזורים, אספניול ניצבת במקום הלפני אחרון בטבלה עם מאזן עגום בדמות שישה שערי זכות ושמונה נקודות בלבד ומאצ'ין מאמין כי דאבור יכול לסייע לקבוצה מברצלונה להתרומם. מנגד, הישראלי אמנם נכלל בסגל סביליה לראושנה העונה בליגה הספרדית ב-1:1 נגד אתלטיקו מדריד, אך טרם ראה דשא במסגרת המקומית וחרושת השמועות לגבי עתידו נמצאת בעיצומה. 


 


היעד הבא, ברצלונה? מואנס דאבור (סביליה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי