אופיר חיים בכה: "ניצחנו עם הלב". עומר פדידה: "הרגע הכי גדול בקריירה"

אופיר חיים
אופיר חיים | מאור אלקסלסי

הפועל כפר סבא חזרה לליגת העל אחרי 2:3 מופרע בעפולה משער דרמטי של החלוץ בדקה ה-97: "לא יודע איך להגיב, שמח אם נכנסתי לספרי ההיסטוריה". המאמן: "המשחק הזה הוא סיכם של כל מה שעברתי העונה"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)
איזו דרמה קיבלנו הערב (שני) במחזור ההכרעה של הליגה הלאומית, בסיומו העפילה הפועל כפר סבא לליגת העל משער ניצחון דרמטי של עומר פדידה שהעניק 2:3 בעפולה בדקה ה-97 ושלח את הירוקים לליגת העל על חשבון הפועל נצרת עילית שניצחה 0:1 ברמלה ואיבדה את הכרטיס ברגע האחרון.


גם סקציה נס ציונה עלתה לליגה העל אחרי שסיימה ב-1:1 בחוץ נגד הפועל רמת גן ושבה לבמה המרכזית אחרי 51 שנות היעדרות.


המאמן אופיר חיים פרץ בבכי בסיום:  "ניצחנו עם הרבה לב, זה סיכום של כל הדברים שעברו עליי העונה. הוכחנו שיש לנו אופי ורצינו יותר מהם במחצית השנייה. האמנו עד הדקה ה-97 וחצי ולפעמים צריך להמר – השארנו שחקנים בהתקפה עד השנייה האחרונה. מגיע קרדיט למאמן הקודם, ארז בנודיס, על מה שהוא בנה פה. חוסר ספורטיביות? אנשים התעסקו בשטויות וזו תעודת עניות. יגאל אנטבי זה חבר טוב שלי ומקצוען ברמה הכי גבוהה".


עומר פדידה, שהבקיע את שער העלייה בדקה ה-97, סיפר: "אני לא יודע איך להגיב לך אפילו, ראיתי את עזריה עושה את הפעולה האחרונה ולא האמנתי שזה ייכנס, ובסוף זה נכנס. אני מהילדים שגדלו במועדון הזה והחלום שלי היה להיכנס להיסטוריה של המועדון, ואם הצלחתי לעשות את זה אני שמח. נחגוג כל הלילה, זה תסריט שאי אפשר לכתוב, הצלחנו להתעלות על כל המשברים שעברנו וזה הרגע הכי גדול ומאושר בקריירה שלי".



חגיגה גדולה בעפולה (מאור אלקסלסי)

שחקני כפר סבא לא יודעים את נפשם מרוב אושר (מאור אלקסלסי)

עומר פדידה על הכתפיים בסיום הדרמה הגדולה בעפולה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי