במכבי פ"ת זועמים על ויירה: "לא כדאי להחתים שחקן כזה"

עוסמאן ויירה
עוסמאן ויירה | ספורט1

המלאבסים ארגנו משחק אימון מיוחד עבור הבלם מחוף השנהב, אבל הוא החליט לעזוב על דעתו. שבתאי חזר במפתיע לאימונים כמעט מלאים, עשוי להיות בסגל מול אשקלון. גם החלמת סיבוק מתקדמת במהירות. אבידור יפתח

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה לא אהבו את העובדה שהבלם מחוף השנהב עוסמאן ויירה, עזב את הארץ באמצע ימי המבחנים שלו קבוצה וחזר לארצו, כאשר בקבוצה רצו לבחון אותו גם בימים הקרובים.

כזכור, כפי שפרסמנו אמש (רביעי), הבלם שציפה לקבל תשובה תוך מספר ימים, לא אהב את התנהלות המלאבסים מולו ועזב. בפ"ת כעסו בעיקר בעקבות העובדה, שתיכננו משחק אימון מיוחד נגד קבוצת הנוער כדי לבחון אותו, אך כשגילו שעזב, המשחק בוטל. |ציפינו שיישאר בסה"כ עוד יומיים אבל לפי ההתנהלות הזאת, לא כדאי להחתים שחקן שלא מחויב. אם הייתה מחכה לו הצעה או משהו בסגנון אז מילא, אבל זה לא המצב", אמרו במועדון.

למרות פציעתם של עומר דנינו ונאור פסר, יש גם בשורה טובה למלאבסים והיא חזרתו המפתיעה של יובל שבתאי, שבימים האחרונים עורך אימונים כמעט מלאים, בניגוד לתחזיות שניבאו שיחזור רק בעוד שלושה שבועות. בפ"ת סיפרו שהקשר עשוי אפילו להיות בסגל, למשחק ביום ראשון מול הפועל אשקלון. תומאש סיבוק, שהודיע לראשי הקבוצה בסוף השבוע האחרון, כי הוא מעריך שחזרתו למגרש תיקח כשבועיים ולא יותר, מתקדם בתהליך החלמתו ויש סיכוי שיחזור לסגל כבר במשחק הבא.

מבחינה מקצועית, מימר צפוי לשמור על אותו הרכב שפתח במשחק מול מכבי חיפה מלבד שינוי אחד, כאשר גרגורי טאדה המורחק, צפוי לפנות את מקומו ליובל אבידור.

עוסמאן ויירה. המלאבסים זועמים (ספורט1)
עוסמאן ויירה. המלאבסים זועמים (ספורט1)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי