מכבי חיפה צפויה לצרף את הבלם ההולנדי אטיין ריינן

אטיין ריינן
אטיין ריינן | כרונינגן, רשמי

הירוקים בשלבי סיום מו"מ עם כרונינגן וההולנדי בן ה-30 שיסיים את חוזהו בקיץ הקרוב צפוי להגיע ואף שוחרר מהאימון על מנת לסיים את העסקה. יהיה הזר השישי והרכש הראשון של אלאך

(גודל טקסט)

האם מכבי חיפה תתחזק בכל זאת לפני סגירת חלון ההעברות? על פי דיווחים בהולנד, הירוקים נמצאים במגעים מתקדמים להחתמת הבלם אטיין ריינן מכרונינגן. בהולנד נטען שהמנהל הטכני מו אלאך שוחח בנושא עם מקבילו רון יאנס. האחרון אישר לתקשורת ההולנדית שהעניין של חיפה "מאוד רציני". הירוקים אישרו שהשחקן אמור להגיע לקבוצה.

כרונינגן אישרה לריינן לעזוב, מכיוון שחוזהו המקורי יסתיים בקיץ. בהולנד נטען שריינן לא התאמן עם קבוצתו, ככל הנראה כדי להשלים את מעברו למכבי חיפה. השחקן בן ה-30 שיחק העונה שמונה משחקי ליגה בלבד. אגב, ריינן לא שיחק כלל מאז תחילת דצמבר.

הוא עבר בקריירה בזוולה, אלקמאר, קמבור וכרונינגן. אם יגיע, מדובר יהיה ברכש ראשון בעידן אלאך ופרד רוטן, שמכירים אותו היטב מהולנד, אך מעולם לא עבדו איתו באופן ישיר. ב-2013 ישב ריינן על הספסל בשני המשחקים של אלקמאר מול מכבי חיפה בליגה האירופית. מומחה הכדורגל ההולנדי אסף כהן הגדיר את ריינן כ"מנוסה, אגרסיבי ובעל משחק רגל מצוין". 


ריינן. מהירוק של כרונינגן לזה של מכבי חיפה? (כרונינגן, רשמי)

הלחץ לצרף בלם הגיע גם בעקבות אכזבה מסוימת מיכולתו של אליסון דוס סנטוס וגם לאחר שחרורו של דקל קינן לסינסינטי. עם הגעתו הצפויה של ריינן, תתרחב המושבה ההולנדית שכבר כוללת את אלאך, מאס ורוטן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי