יום עמוס במכבי ת"א: קאניוק חתם, אור דסה הושאל לרעננה

גידי קאניוק, בן מנספורד
גידי קאניוק, בן מנספורד | אתר רשמי

כפי שפורסם בספורט1: קשר פחטקור הושאל עד תום העונה עם אופציה לשלוש שנים נוספות. מנספורד: "הייתה לו תשוקה לשחק אצלנו". הקשר ישחק אצל קורצקי. ביקורת במועדון על כך שההחלטות נדחו לרגע האחרון

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב פעילה ביום האחרון של ההעברות. כפי שפורסם אתמול בספורט1, גידי קאניוק חתם בקבוצה. הקשר הגיע בהשאלה לעונה אחת מפחטקור, כאשר לצהובים תהיה אופציה לרכוש את כרטיסו ולהאריך את ההסכם בשלוש שנים נוספות. לעומתו, הקשר הצעיר אור דסה הושאל להפועל רעננה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת.


"אני שמח להצטרף למכבי ומקווה לעזור לקבוצה להגיע להישגים שהציבה לעצמה. אני מחכה לפגוש את הקהל הצהוב ומבטיח לתת את כל מה שאני יכול כדי להוכיח כי אני ראוי למועדון הזה", אמר קאניוק לאתר הרשמי של הצהובים. הוא יקבל את החולצה מספר 17, כשבמקביל ייתכן שייאלץ להתמודד עם תביעה ממכבי פ"ת שטוענת כי עליו לפצות אותה בחצי מיליון יורו.




בן מנספורד אמר: "אנו שמחים לצרף את גידי קאניוק לסגל בשעה שאנו צועדים קדימה לקראת השלבים המכריעים של העונה. גידי מכיר את המועדון וגדל במחלקת הנוער באותה קבוצה יחד עם עומר אצילי. אין צורך לערוך היכרות בין גידי לבין האוהדים שלנו עם השערים שכבש נגדנו, ואלו הן האיכויות אותן אנו שמחים לקבל להמשך העונה. הדבר שהרשים אותי יותר מכל אצל גידי, הוא התשוקה שיש בו לשחק במכבי מעל ומעבר לכל שיקול אחר. מנטליות כזו היא המרכיב אותו אנו תמיד מחפשים ומוקירים והיא, בסופו של דבר, מובילה לזכייה בתארים. ברוך הבא גידי".






קאניוק בן ה-24 החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ובגיל 14 עבר למכבי פ"ת. הוא רשם במדינה 147 הופעות ליגה וכבש 20 שערים. בפחטקור כבש שער אחד ב-14 הופעות ליגה.


למעשה, במכבי תל אביב לא תכננו לצרף בחלון ההעברות שום שחקן חדש זר או ישראלי עד להדחה מגביע המדינה אצל מכבי חיפה והתיקו המאופס נגד בני יהודה. לפתע, כמו בשנים האחרונות, דברים שהיה אפשר לסגור בשקט ובנחת כבר לפני מספר שבועות הפכו למרוץ נגד הזמן ולקבלת החלטות שמוגדרות על ידי חלק מאנשי המועדון כתמוהות.


כולם זוכרים את האמירה הכללית של המועדון כי חודש ינואר אינו תאריך טוב לצרף שחקנים. רק היום שוחרר אור דסה להפועל רעננה, המועדון שמולו היה נתק כללי. דסה שלפני כחודשיים היה המרענן של הקבוצה, נדחק לאחרונה אפילו מסגל שחקני הספסל. עכשיו אור דסה כך מקווים אצל הצהובים ירכוש את הניסיון תחת המאמן מנחם קורצקי. סיפור מעניין נוסף הוא הבקשה של מכבי תל אביב מאנשי בית"ר ירושלים לתת למגן שון גולדברג לעבור למועדון חלופי כדי שיקבל דקות משחק. נכון לעכשיו ארבע קבוצות שביקשו את גולדברג עדיין בהמתנה לאלי אוחנה.



חיזוק לקישור הצהוב. גידי קאניוק עם בן מנספורד (מכבי תל אביב)


בעניין דסה, אמר מנספורד לאתר הרשמי: "אור היה משב רוח מרענן כשפרץ להרכב הפותח בשעה שהקבוצה סבלה בתחילת העונה מחוסר ביטחון ומומנטום שלילי והוא לקח את ההזדמנות בשתי ידיים. האמונה והרעננות שהפגין מראה על עתיד מבטיח אך בעקבות ההחלמה של מספר שחקנים מפציעות, אור שיחק פחות. לכן, אנו חושבים שההזדמנות לעבור להפועל רעננה בהשאלה עד תם העונה היא הזדמנות מצויינת עבורו. אני מצפה באופן אישי לראות אותו משחק ולקבל את פניו בחזרה לקראת אימוני פתיחת העונה".


מאמן הקבוצה ג'ורדי קרויף, הוסיף: "אור דסה עשה התקדמות משמעותית מתחילת העונה אך מאז חזרתם של מספר שחקנים מפציעה ובמחשבה על דקות משחק, הגענו להחלטה משותפת עם אור שתאפשר לו לשחק ברמה הגבוהה ביותר. כולנו בתחושה כי המעבר בהשאלה להפועל רעננה תעניק לאור הזדמנות מצוינת להמשיך ולהתקדם ואנו מאחלים לו את מלוא ההצלחה".




  משב רוח מרענן. אור דסה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי