תקרית אלימה בהפועל ת"א: גוטליב סטר למלכה וגורש מהאימון

אדי גוטליב
אדי גוטליב | עדי אבישי

הבלם הוביל לתגרה אחרי ויכוח עם הבלם הצעיר ושינהם נשלחו לחדר ההלבשה. עומר דמארי, אחמד עאבד ופייסל מוליץ' חזרו לאימונים וצפויים להיות כשירים למחזור הקרוב מול מכבי נתניה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיימה הבוקר (שני) אימון ראשון לאחר הפגרה הקצרה מבחינת אימונים בשל משחקה של נבחרת ישראל בגלאזגו. המאמן קובי רפואה יכול להיות שבע רצון בשל העובדה שכול הפצועים שבו להתאמן ויוכלו לשחק במחזור הבא נגד מכבי נתניה בחוץ. מדובר עומר דמארי שהתגבר על הפציעה בברכו וערך אימון ללא כאבים, גם אחמד עאבד, אדי גוטליב ופייסל מוליץ' ערכו אימונים מלאים.

בעלי המועדון ובראשם האחים איציק ושרון ניסנוב מאמינים כי תקופת ההפסדים תמו ולאחר הפגרה תהיה והקבוצה תרשום את ניצחונה השני העונה, שיוביל את האדומים לדרך חדשה.רק לקראת אמצע חודש דצמבר ובהתאם למצבה של הקבוצה בטבלה יוחלט אם ואיזה שינויים יהיו בסגל השחקנים. שחקנים בקבוצה מספרים כי המטרה נותרה להגיע לפליאוף העליון וזאת המשימה כבר מהמשחק הקרוב נגד מכבי נתניה.

בנושא אחר, אדי גוטליב סטר לעמית מלכה לאחר ויכוח באימון הפועל תל אביב, השחקנים מיהרו להפריד וקובי רפואה שלח את שניהם לחדר ההלבשה לאחר המקרה החמור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי