דור מיכה שוב מבוקש בשווייץ, מכבי ת"א עוקבת אחר פלומיין

דור מיכה
דור מיכה | אריאל שלום

לספורט1 נודע שהקשר מבוקש בחו"ל, אחרי שגם בחורף שעבר זכה להתעניינות ובחר להאריך חוזה. הצרפתי של חדרה עורר עניין, אך מסתמן שלא תוגש הצעה בינואר. אלי דסה ככל הנראה ייעדר מול מכבי חיפה (שני, 21:00)

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תקיים אחר הצהריים (ראשון) את מסיבת העיתונאים והאימון המסכם לקראת המשחק מחר (שני, 21:00) באצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה. הניצחון אתמול של הפועל באר שבע הכניס את הקבוצה לדריכות ואין כוונה להוריד הילוך במאבק על התואר. בקבוצה הזכירו את איבוד הנקודות נגד מכבי פתח תקווה בתיקו 1:1 לאחר שנודע בחדר ההלבשה כי הפועל באר שבע סיימה בתיקו נגד הפועל חדרה.

לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר נודע כי שתי קבוצות משווייץ מגלות עניין בקשר מכבי תל אביב דור מיכה, אשר חתום במועדון על חוזה ארוך טווח. כזכור מיכה היה מבוקש בעונה שעברה במספר מועדונים בשווייץ, אבל העדיף אז לחתום על חוזה חדש משודרג כספית. כעת נציגים של המועדונים שוב עקבו אחרי מיכה וגם אחרי המגן הימני אלי דסה אשר מסיים בקיץ את חוזהו בקריית שלום ובשלב זה לא חותם על חוזה חדש שהוצע לו – אגב, דסה סובל ממכה ולא מתאמן בימים האחרונים ועל כן נראה שלא ישחק מחר בחיפה, אולם רק לאחר האימון המסכם תתקבל החלטה.

אשר לשחקנים שעשויים להצטרף, מכבי תל אביב מנהלת מו"מ מתקדם עם החלוץ היווני יורגוס יאקומאקיס ובמקביל מדברת עם שני חלוצים אחרים. אתמול באצטדיון המושבה סיפרו בהפועל חדרה שמכבי תל אביב מתעניינת בפרדי פלומיין ואם תחליט לצרפו היא תקבל עדיפות על פני הפועל באר שבע ומכבי חיפה. עם זאת, פלומיין הוא שחקן אגף ונראה כי לא יהיה בעדיפות ראשונה בקבוצתו של איביץ'.


פלומיין. בחדרה סיפרו כי הצהובים עוקבים מקרוב (לירון מולדובן)

עוד במכבי תל אביב, במועדון לא קיבלו את הסכמתו של הקשר הארגנטינאי כריסטיאן בטוקיו לעבור למועדון אחר בישראל או באירופה כדי לפנות בינואר מקום לחלוץ זר במכסת ששת השחקנים הזרים. במועדון מאמינים כי יגיעו להסדר עם באטוקיו וברור להם שאופציית הקפאת כרטיסו של השחקן פירושה שחרורו לאלתר ותשלום מלא של חוזהו גם לעונה הבאה.

בתוך כך, מותג הוויסקי ג'וני ווקר Johnnie Walker, עמותת אור ירוק ומועדון הכדורגל מכבי תל אביב חברו יחדיו במלחמה בנהיגה בשכרות במטרה להעלאת המודעות לסיכון שבנהיגה תחת השפעת אלכוהול. אל תחמיצו את הסרטון הקורע מצחוק בראש הידיעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי