בעיות בהגנה של איביץ', קנדיל יעלה עם זריקה?

מאור קנדיל
מאור קנדיל | דני מרון

המגן הימני של מכבי תל אביב סובל מפגיעה בקרסול אך רוצה בכל זאת לפתוח בהרכב נגד הפועל באר שבע. המאמן הסרבי לא שלם עם העלאת שחקן פצוע וייתכן כי ייני יוצב בצד ימין, דבר שישפיע גם על המערך למשחק

(גודל טקסט)

כבר במחזור הפתיחה סימנו במכבי תל אביב את הפועל באר שבע כיריבה היחידה על תואר האליפות. בקריית שלום נמצאים בשלב ההכרעה המוקדם במאבק על הצלחת ולכולם ברור שהערב (שלישי) בנתניה, השחקנים של ולאדן איביץ' יכולים ליצור פער של 17 נקודות מהאלופה עם ניצחון, שיוציא מהראש של אלונה ברקת וברק בכר את חלום המהפך ותואר רביעי ברציפות.

גורם במכבי תל אביב: "כולם במועדון יודעים לקרוא את הטבלה, וברור שהפועל באר שבע ולא בני יהודה היא היריבה על תואר האליפות ועל גביע המדינה במקביל. הצוות המקצועי בראשות ולאדן איביץ' רואה את הנפילות ביכולת של הקבוצה כמעט בכל המשחקים בעיקר במחצית השנייה. חובה שזה לא יקרה נגד האלופה, כי מול מכבי חיפה בליגהובית"ר ירושלים בגביע נורת האזהרה נדלקה".

במועדון מברכים על ההחלטה שהתקבלה כבר בשלהי העונה שעברה להחזיר לסגל חלק מהשחקנים שהיו מושאלים לקבוצות אחרות. המהלך של ולאדן איביץ' שידע לזהות את החיבור למועדון ולהרכב של דן גלזר, שחר פיבן, רוסלן ברסקי, יונתן כהן, ולצדד בהחתמתם של מאור קנדיל ואיתי שכטר, דבר שרק עין מקצועית חדה הייתה רואה ומבצעת. בראש הרשימה של השחקנים שאמורים לשוב בקיץ לקריית שלום נמצא המגן השמאלי מתן בלטקסה, שהפך בבני יהודה לאחד מהמגנים הטובים והיצרתיים בליגה וכבר התקבלה ההחלטה להחזירו.

המאמן הסרבי למד את ההיסטוריה של שחקניו ואת מי מהם שפציע ומחמיץ משחקים רבים כמו אייל גולסה. הרכש הזר הראשון שנחת הוא הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' שמשתלב מצוין באימונים. שחקנים בקבוצה טוענים כי הקשר הסרבי נמצא בכושר מעולה וכבר מוכן לעלות בהרכב הפותח. בקבוצה משבחים את איביץ' שדרש מניקוליץ' להגיע לקריית שלום חודש לפני פתיחת חלון ההעברות, ולהפוך לחלק מהמועדון. גורם במכבי תל אביב: "אתמול באספת הקבוצה נותר אלי דסה מחוץ לחדר וטיפל בפציעה באימון אישי. אורוש ניקוליץ' היה בפנים והקשיב לאיביץ' כמו שחקן שעולה בעוד מספר דקות לכר הדשא".


מאור קנדיל. יעלה לשחק עם זריקה? (דני מרון)

בקבוצה אמורים לצרף בקרוב חלוץ זר ושיחות הפרדה מכריסטיאן באטוקיו שאמור לפנות את משבצת הזר השישי נמשכות, כשהמהלך יושלם בקרוב בהשאלה למועדון אחר באירופה או בהסדר של פיצוי כספי.

לפני הצהריים בתרגול הטקטי, יעבור מאור קנדיל מבחן כשירות. המגן סובל מפגיעה בקרסול אותה ספג נגד בית"ר ירושלים, ולמרות שהתאמן אתמול הוא ביקש לשחק עם זריקה. הצוות המקצועי לא שלם עם הצבת שחקן פצוע כשגם אלי דסה אינו כשיר בשל פציעה. ההחלטה בנושא מאור קנדיל תשפיע גם על המערך למשחק, בו למרכז המגרש תהיה השפעה על המשחק מקצועית. במידה והמגן לא יהיה כשיר, עשוי הקפטן שרן ייני לשחק כמגן ימני ולעמדת הבלם יגיע ז'איר אמאדור לצדו של שחר פיבן.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי