גורם בהפועל תל אביב: "ממן הוא המנהיג שאנו צריכים"

חנן ממן
חנן ממן | ערן לוף

במועדון האדום מעבירים הילוך בכל נושא החיזוק: "מאמינים שבאר שבע תעדיף לתת לנו את השחקן על פני מועדונים אחרים". פריירה שמבוקש גם באשדוד דורש חוזה לעונה וחצי. כאב ראש לאופיר חיים בהגנה לקראת בני סכנין

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ירדה אתמול (חמישי) מתחת לקו האדום למקום ה-13 בטבלת ליגת העל בעקבות הניצחון של בית"ר ירושלים 0:3 על הפועל חדרה. בקבוצה נערכים לקרב התחתית באצטדיון המושבה (ראשון,20:30 בספורט1) נגד בני סכנין שבמקום ה-12 בטבלה, נקודה מעל הפועל. 

ראשי המועדון והמאמן אופיר חיים מבינים כי הסגל הנוכחי יתקשה להחזיק מעמד בליגת העל והכוונה היא לצרף לפחות שלושה שחקנים עד פתיחת חלון ההעברות ב-8 בינואר. הפועל תל אביב מעבירה הילוך בנושא, והשם שאותו אופיר חיים מבקש כרכש ישראלי ראשון הוא קשר הפועל באר שבע חנן ממן, כפי שפורסם לראשונה בספורט1.  

גורם בכיר בהפועל תל אביב: "חנן ממן הוא השחקן שאנחנו פועלים להביא מהפועל באר שבע. הוא המנהיג במרכז המגרש שאנחנו זקוקים לו ומאמינים כי בהפועל באר שבע יעדיפו לתת אותו לנו על פני עוד מועדונים החפצים בשירותיו". מלבד ממן גם ניב זריהן או עדן בן בסט מבוקשים.

הקשר הברזילאי של בני סכנין קלאודימיר פריירה, שמבוקש במקביל במ.ס. אשדוד, דורש חוזה לעונה וחצי לאחר שכבר סיכם בעל פה עד סיום העונה. במתחם חודורוב ממתינים לנחיתתו של החלוץ הליטאי נריוס ולאסקיס, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אשר סיכם על חוזה עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. ולאסקיס אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו במחזור ה-18 נגד מכבי תל אביב באצטדיון המושבה.


חנן ממן. בקרוב באדום של הפועל תל אביב? (ערן לוף)

הפועל תל אביב תגיע לקרב התחתית נגד בני סכנין בהרכב חסר, כשרז שלמה יחליף בהגנה את הקפטן הפצוע אוראל דגני, שסובל ממתיחה בשריר הירך ועובר טיפולים. בשל פציעה דומה גם אמיר עגייב יעדר מקרב המשחק. לסגל יחזור המגן השמאלי מרווין פירסמן לאחר שהיה מורחק בעקבות כרטיסים צהובים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי