"אם בלבול היה מגיע חודש מוקדם יותר, היינו כבר במקום השני"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | עדי אבישי

שמחה במכבי חיפה לאור השיפור ביכולת ובתוצאות, כשגם אוהדים חיכו ליד האוטובוס בסיום ה-1:2 על פ"ת והריעו על ניצחון רביעי רצוף. שחר החמיא לשחקנים בחדר ההלבשה. בלבול ייפגש עם ההנהלה לגבי רכש, זנטי יושאל

(גודל טקסט)
גם בחלומות הכי ורודים לא ציפו אנשי מכבי חיפה לשיפור משמעותי בכזו מהירות, הן ביכולת והן בתוצאות, תחת המאמן מרקו בלבול שרשם ניצחון ליגה שלישי ברציפות ב-1:2 על מכבי פתח תקווה.


מיד לאחר המשחק נראה הבעלים יעקב שחר עובר ליד חדרי ההלבשה מחויך מתמיד, כשהוא מחמיא לצוות המקצועי ולשחקנים. גם חלק מהאוהדים חיכו לשחקנים ביציע מהאצטדיון והריעו להם. "יש אווירה חדשה במועדון ואם בלבול היה מגיע חודש מוקדם יותר, היינו כבר במקום השני. מרקו הביא עמו שיטה שפשוט רצה והקבוצה משחקת כדורגל איכותי", החמיאו למאמן במועדון.


גם חלק מהשחקנים כמו סינטיהו סלליך, ארנסט מאבוקה, ג'ורג' מנדג'ק וניקיטה רוקאביצה זכו למחמאות. בלבול עצמו אמר: "הגעתי לקבוצה שהייתה במצב לא טוב והיה צריך לייצב אותה. אני שמח שניצחנו במשחק חוץ קשה לאחר מחצית ראשונה טובה. היינו גם חדים בתחילת המחצית השנייה, אבל משהו לא טוב קרה לנו בעשרים הדקות האחרונות".



רוקאביצה. זכה למחמאות אחרי שער בכדור חופשי (עדי אבישי)


"זה היה משחק חשוב עבורנו והגענו אליו על מנת לנצח", אמר רוקאביצה, "כל שחקן עובד על המגרש מאוד קשה ושיחקנו טוב. אלו עוד שלוש נקודות חשובות מאוד להמשך".


החלוץ התייחס לשער שכבש ואמר: "ברור שאני מרגיש מצוין ונהניתי מהשער, אבל מה שחשוב זו הקבוצה והניצחון. הניצחון מעניק לנו ביטחון ואפשר לראות את השיפור שלנו בשלושת המשחקים האחרונים כשאנחנו משחקים כדורגל טוב"


מי שיצאו מעט מאוכזבים מהמשחק הם החלוץ מוחמד עוואד שנותר על הספסל ולא שותף וכן עמית זנטי שכלל לא היה בסגל. כפי שפרסמנו, זנטי צפוי לצאת בהשאלה במועד ההעברות הקרוב. בלבול הגיב על עניין עוואד: "יש לנו 23 שחקנים בסגל ויש מאבק טוב, וזה מוציא יותר מכולם".




יצטרך לקבל מספר החלטות בנוגע לחלון הקרוב. בלבול (עדי אבישי)


לקראת פתיחת חלון ינואר באמצע השבוע, במכבי חיפה מעוניינים להתחזק ונראה שבהקדם תיערך פגישה בין ראשי המועדון לבלבול, שיעביר את הרשימה הסופית של השחקנים שירצה לראות מצטרפים מוקדם ככל האפשר. בחיפה ציינו כי התוצאות הטובות של התקופה האחרונה הגבירו את התיאבון להתחזק בצורה משמעותית, כדי להשתפר לקראת החלק השני של העונה.


המאמן יחליט אם להחזיר את הקשר המושאל של הפועל חדרה מוחמד אבו פאני ומה יהיה עתידו של הבלם אטיין ריינן, שפתח אתמול על חשבונו של רמי גרשון הפצוע. שמו של פרדי פלומיין עדיין נמצא ברשימות של המועדון ובחיפה עוקבים אחר ההתפתחויות בעניינו של השחקן בין בית"ר ירושלים לבין הפועל חדרה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי