במכבי חיפה מבהירים: "אין כוונה לשחרר את שלומי אזולאי"

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | מאור אלקסלסי

הירוקים מעוניינים בעסקת פלקושצ'נקו אך לא מעוניינים בשחרורו של הקפטן. בואה מורטה החל לעבוד. קהת עשוי לפתוח נגד במקום נטע לביא המוצהב. דוס סנטוס ומזרחי בדרך החוצה

(גודל טקסט)
מכבי חיפה תערוך היום את האימון המסכם לקראת משחק גביע המדינה מול בני סכנין שנדחה מהשבוע שעבר. במועדון הירוק מייחסים חשיבות רבה למפעל לאור ההצלחה הגדולה בליגה בתקופה האחרונה תחת המאמן מרקו בלבול. "יש לנו רצון להמשיך ולהצליח בשתי המסגרות ולכן יש חשיבות רבה למשחק מול סכנין", אמרו בחיפה.

 

הקבוצה תחסר מחר את הקשר נטע לביא בגלל צהובים כשגם סינטיהו סלליך ימשיך להיעדר בעקבות פציעה, אך תקבל לראשונה את חלוץ הרכש החדש ירדן שועה שבמועדון סיפרו כי מרשים באימונים, אך עדיין לא ברור אם יפתח במשחק. מי שעשוי להחליף את לביא במרכז השדה הוא רועי קהת. עוזר המאמן החדש, לואיס בואה מורטה שחתם אתמול רשמית, יגיע לאימון הבכורה, יצטרף לצוות המקצועי וישמש כעוזר נוסף לצידו של איתי מרדכי.

 

בינתיים, בקבוצה ממשיכים לעסוק באפשרות לצרף את קשר הפועל חיפה מקסים פלקושצ'נקו. אתמול שוחח נשיא המועדון יעקב שחר עם בעלי הפועל חיפה יואב כץ ונראה כי הצדדים צפויים להגיע לסיכום בימים הקרובים. עם זאת, במכבי הופתעו מהפרסומים על כך שביריבה העירונית חושבים לקבל בתמורה את הקשר שלומי אזולאי והבהירו: "שלומי אזולאי הוא שחקן חשוב וקפטן שלנו ואין כל כוונה לשחררו". עוד הוסיפו במועדון הירוק: "יש ביקוש גדול סביב אזולאי אבל הוא נמצא בתוכניות המקצועיות שלנו".

מי שעשוי לעזוב את מכבי חיפה הוא אופיר מזרחי, שלא שותף בשבת והבין כי אינו בתוכניות ולכן יבחן את האופציות העומדות לרשותו. שחקן נוסף שאינו בתוכניות הוא הבלם אליסון דוס סנטוס שזוכה להתעניינות מצד מספר מועדונים בישראל, בראשם קבוצתו הקודמת מכבי פתח תקווה, במיוחד לאחר חזרתו של המאמן גיא לוזון. בסביבתו של הברזילאי ציינו כי גם האופציה לצאת לחו"ל נמצאת על הפרק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי