פרסום ראשון: הפועל תל אביב פנתה לבית"ר כדי לצרף את אינברום

עידן ורד, אור אינברום
עידן ורד, אור אינברום | אודי ציטיאט

לאחר שהניסיון לצרף את בן בסט כשל, האדומים רואים בשחקן מהבירה חיזוק משמעותי לחלק ההתקפי ורוצים לצרפו בהשאלה עם אופציה. דגני לא מתכוון לעבור להפועל ב"ש. מלכה קיבל אישור לעזוב בהשאלה עד תום העונה

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב חזרה הבוקר (רביעי) לאימונים לאחר יומיים של חופשה שהעניק המאמן קובי רפואה לשחקניו לאחר הניצחון על בני יהודה 2:3. בקבוצה לא נחים למרות הניצחון ולספורט1 נודע שנעשתה פנייה מהאדומים לבית"ר ירושלים, במטרה לצרף את הקשר אור אינברום.

אינברום כזכור, היה מעורב לפני מספר שבועות באירוע דקירה, מעמדו בקבוצה מעורער ולא בטוח שימשיך בבית"ר. בהפועל תל אביב רואים באינברום כישרון שיכול לחזק את הקישור ההתקפי ורוצים לצרפו בהשאלה עד תום העונה עם אופציה לרכישה בסופה. האדומים מקווים שצירופו של הקשר ירגיע את הרוחות סביב המועדון וימנע מחאת אוהדים, שמאוכזבים מחלוץ ההעברות ורק אתמול כשל הניסיון לצרף את חלוץ של הפועל באר שבע עדן בן בסט.


בעניין אחר, הקפטן אוראל דגני, שעל מועמדותו להפועל באר שבע פורסם כאן, לא מתכוון בשלב זה לעבור דרומה. אך עם זאת, במקרה שהאלופה תפעיל  באישורו את סעיף השחרור שלו בגובה 400 אלף יורו, "לא נעמוד בדרכו", אמרו במועדון האדום. דגני שכאמור משמש כקפטן הקבוצה, משתכר כ-170 אלף יורו לעונה ומחזוק בחוזה לעוד שלוש וחצי שנים ובהפועל ת"א מאממינים שאין סיבה שיעזוב תמורת שכר קצת יותר גבוה.


בתוך כך, הפועל תל אביב תאפשר לעמית מלכה לעבור לכל קבוצה בהשאלה עד תום העונה, זאת לאחר שיחה שקיימו בעלי הקבוצה עם משפחת השחקן שמאז התקרית בה קיבל סטירה מאדי גוטליב לא זכה כלל להזדמנות להוכיח את כישוריו מקובי רפואה וגם לא מאופיר חיים.


אינברום. יחזק את הקישור וירגיע את האוהדים? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי