רוני בר און: "אלונה תידרש להתנתק מכל קשר עסקי להפועל ב"ש"

אלונה ברקת
אלונה ברקת | צילום: אבשלום ששוני

שר האוצר לשעבר ויו"ר בית"ר ירושלים בעבר, דיבר בתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה והתייחס להצטרפות של בעלת קבוצת הפועל באר שבע למפלגת הימין החדש של נפתלי בנט ואיילת שקד

(גודל טקסט)

שר האוצר לשעבר ויו"ר בית"ר ירושלים, רוני בר און, התראיין הערב (חמישי) בתוכנית הספורט של 103FM ודיבר על הצטרפותה של אלונה ברקת לפוליטיקה. ברקת כזכור הודיעה הבוקר כי נענתה לפנייה להיות מספר שלוש במפלגת הימין החדש בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד ומאוחר יותר אף הוצגה רשמית במסיבת עיתונאים חגיגית.

מי שהיה בין השאר בעבר גם יו"ר מועצת ההימורים, אמר: "אני מברך על הכניסה שלה. מעבר לספורט, הייתי שר פנים כשהיא הגיעה, היא עשתה דברים מופלאים לעיר באר שבע. היא עוד לא יודעת מה מחכה לה. אני לא רוצה להיכנס לתקנונים של ההתאחדות לכדורגל, כי כמו שאתם יודעים זו הפלסטלינה הכי טובה בעיר. לעומת זאת, בכנסת לא יהיו לה חיים קלים והיא תצטרך לעבור דרךהיועץ המשפטי של הכנסת, עו"ד אייל יינון, הוא יחתים אותו על ערימות של טפסים שבהם תתחייב לוותר על כל בעלות או זיקה שיש לה בחברה זו או אחרת. חיים קלים בטח לא מצפים לה שם".

"הקשר בין ספורט לפוליטיקה אינו חדש. אני מכיר את זה מקרוב, כי אני הרי בא ממפלגה עם קשר הדוק לספורט. פרט לי, גם נשיא המדינה רובי ריבלין היה יו"ר בית"ר ירושלים, גם השרים יהושע מצא וחיים קורפו היו יושבי ראש בבית"ר ירושלים. אני מזכיר לכם שבעבר, גם יו"ר הפועל פ"ת יעקב שפי, היה חבר כנסת.

"לו אני אלונה ברקת ובאמת הפועל באר שבע יקרה לה, הרי היא השקיעה שם סכומים דמיוניים ממה שאני מבין, זה סיפור שעולה לה יותר מדו ספרתי במיליונים לשנה כפול 12 שנה, תעשו את החשבון לבד, אני מקים קרן נאמנות, שם בה כסף וקובע את מנגנון הקרן. ממנה שלושה או ארבעה אנשים ואולי אפילו שם בראשה את ראש העיר ועוזב כל קשר להפועל באר שבע. גם כשהיא תלך למשחק, לפי תקנות האתיקה של הכנסת, אסור לה לקבל הזמנות. היא בעלת הביתה והיא צריכה לקנות כרטיס. כל החבר'ה רק יחפשו לצוד אותה כי מדובר בחברי כנסת. שלא תתחרט, שתנהל איתי שיחה ואני אסביר לה למה זה חשוב שהיא תהיה בכנסת".

בר און הוסיף: "אני מאמין שאלונה תברח במהלך כהונתה כחברת כנסת כמו מאש, מכל מה שקשור להקצבות לספורט, לתקציבי הטוטו ועוד. אני בטוח שהיא תתרחק מכל הועדות הפרלמנטריות שיעסקו בהקצבות ובהטבות לספורט. אני מאמין שאלונה ברקת תהיה שרה בממשלה הבאה. אם יהיו לימין החדש שמונה מנדטים, היא, כמספר שלוש ברשימה, תמונה לשרה ואני בטוח שהיא תדע להפריד בין העבר שלה בהפועל באר שבע להווה שלה בפוליטיקה".


אלונה ברקת ונפתלי בנט (אבשלום ששוני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי