גוברות ההערכות שברק בכר יעזוב את הפועל באר שבע

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

בנסיבות הקיימות, כשלא ברור מה עומד לקרות, יהיה קשה לבוא למאמן בטענות אם יסמן יעד חדש בקריירה. על הפרק: מעבר לחו"ל. במועדון מתקשים לעכל את הצעד של אלונה ברקת: "השחקנים בשוק"

(גודל טקסט)

אחרי ההלם והתקווה שמה שהיה אולי עוד יהיה, עכשיו מגיע שלב ההתפכחות: בעיריית באר שבע וברחוב הספורטיבי מתחילים לחשוב על "היום שאחרי אלונה". מסיבת העיתונאים שבה הוצגה ברקת לצד חבריה החדשים במפלגת הימין החדש הפילה הרבה אסימונים בבירת הנגב."השחקנים בשוק", אמרו אתמול (חמישי) בטרנר. גורם בקבוצה הוסיף: "אכלנו אותה, תנאים כאלה יהיה קשה למצוא במקום אחר. נצטרך להילחם כדי שיהיה מי שייקח אותנו לקראת העונה הבאה".

בסביבת המועדון גברו ההערכות שברק בכר יעזוב בתום העונה, ולאור הישגיו עד העונה האחרונה ייתכן שאופציית אימון קבוצה בחו"ל תעניין אותו. בקיץ האחרון הוארך חוזהו של בכר עד 2022, גם כדי למנוע מקבוצות אחרות בארץ לבצע מחטף בכיוון שלו. בכר נשאר נאמן לקבוצה שנתנה לו את הבמה לפרוץ קדימה, כשהוא מפגין סולידריות כלפי משפחת ברקת. בנסיבות הקיימות, כשלא ברור מה עומד לקרות אחרי ה-9 באפריל, מועד הבחירות ובחירתה האפשרית של אלונה לכנסת, יהיה קשה לבוא אליו בטענות אם יסמן יעד חדש בקריירה.

הרבה פרצופים מיואשים נראו אמש במתחם הבית האדום. אסי רחמים, שזכויות הניהול הועברו לידיו, ימשיך בינתיים לשמש גם כמנכ"ל. ראשי ארגוני האוהדים שוחחו בניסיון לגבש דרך פעולה שתסייע לקבוצה בתקופה הקרובה. היו שהציעו לאמץ את דגם ברצלונה/קטמון, כשהאוהדים ירכשו את הקבוצה וינהלו אותה, כשבמקביל הועלו שמותיהם של בעלי עסקים כמועמדים להיכנס לקבוצת ניהול. בקיצור, הדבר הוודאי ביותר לגבי עתידה הניהולי של הפועל ב"ש הוא חוסר הוודאות.

יושב ראש הקבוצה לשעבר, רן פסח, התייחס אף הוא להתפתחויות הדרמטיות אצל האדומים. "כואב לי שאלונה עוזבת ומאכזב אותי הכיוון הפוליטי שבו בחרה. אלונה לקחה קבוצה מפורקת, הביאה אותה להישגים, ומשאירה הרבה סימני שאלה. הושקעו בתקופתה סכומי עתק, ואם לא יאשרו לה להמשיך לתמוך בגלל כניסתה לפוליטיקה, לא יהיה פה כלום. רק שלא נחזור לתקופה המחורבנת שהייתה בבאר שבע לפני שהיא ובעלה רכשו את המועדון. אני מסיר לפניה את הכובע על מה שעשתה, אבל מה הלאה? מי יעזור לקבוצה הזאת? אני בטח לא אוכל להושיט יד".

בנימה אופטימית, לשם שינוי, פסח שולף רעיון: "עידן עופר יוכל לעזור, הוא כבר הראה נכונות לתרום לנגב, והקמת האקדמיה המשותפת לאתלטיקו מדריד והפועל באר שבע אולי הייתה רמז לבאות. הלוואי שהוא יהיה מעוניין להגביר את המעורבות שלו, אם הפועל באר שבע תונח מתישהו על המדף".


באר שבע המומה. אלונה ברקת (אבשלום שושני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי