בית"ר ירושלים תבצע מהפכה נוספת בסגל

טל בן חיים, מאור בוזגלו, מיקי סירושטיין
טל בן חיים, מאור בוזגלו, מיקי סירושטיין | דני מרון

ללא כל קשר לתוצאות העונה ולעתידו של קלינגר, בבירה מתוכננים שינויים משמעותיים גם בפגרה הבאה: ניצן וגורש יעזבו, שלושה זרים יוחלפו וגם מקומם של מספר בכירים לא מובטח. סוכנים כבר התבקשו לנסות לאתר שחקנים

(גודל טקסט)

אנשי בית"ר ירושלים יעקבו הערב (שני, 21:00) בדריכות אחר משחקה של הפועל חיפה בטרנר, ויקוו לניצחון באר שבעי שישאיר את בית"ר בתמונת המאבק על הכרטיס האחרון לפלייאוף. ההפסד של הפועל חדרה אתמול להפועל רעננה התקבל כמובן בסיפוק, אך בקבוצה אמרו: "אנחנו עדין לא תלויים בעצמנו. יש שלושה או ארבעה תרחישים שעוד צריכים לקרות, גם הערב וגם במחזור הבא, אבל נמשיך לקוות".

כך או כך, הרוחות במועדון עדין סוערות בעקבות ההפסד הכואב למכבי נתניה בשבת, הפסד שהצליח לשבור את רוחם של לא מעט אנשים בקבוצה וגרם לכעס רב ואכזבה אצל הבעלים משה חוגג, שהמריא לנסיעת עסקים בחו"ל. שאלת המפתח היא עתידו של המאמן ניר קלינגר, וכפי שפורסם בספורט1 ולמרות שיש גורמים בהנהלה שתומכים במאמן גם לעונה הבאה, הישארותו במועדון לעונה נוספת תיקבע רק על ידי הבעלים חוגג ובהתאם ליכולת שתציג בית"ר בפלייאוף. בסביבתו של הבעלים הדגישו שוב שגם אם יקרה נס והקבוצה תעפיל לפלייאוף העליון, אך תיראה רע ותציג כדורגל שלילי, זה יפגע בסיכוייו של המאמן להישאר.

בכל מקרה ובלי קשר לתוצאות, הסגל של בית"ר יעבור מהפכה של ממש ולא מעט שחקנים ישוחררו. שני השוערים איתמר ניצן ודודו גורש יעזבו וכך גם שלושת הזרים אפונסו טיירה, מיחאיי וודוץ ואנתוני אנאן. השניים האחרונים הגיעו בינואר, אך מתקשים להיכנס לעניינים. על פי מספר סוכני שחקנים, חוגג מחפש מגן שמאלי זר, מה שמרמז על עתידו של שמואל שיימן וגם חלוץ זר וקשר אחורי על הפרק. מהסגל הקיים מובטח מקומם של דוד קלטינס, אור זהבי, דן איינבינדר, עידן ורד ושחקני הרכש ארנטס שטקוס, גדי קינדה, פרד פלומיין ולירן רוטמן שחתם לאחרונה.


קלינגר וניצן. מהפכה נוספת תתבצע בבירה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי