גולן ייפגש עם אביטן ויבקש הבהרות לגבי עתידו של המאמן

ניסו אביטן ביציע
ניסו אביטן ביציע | אודי ציטיאט

בחדרה ירצו לקבל תשובה סופית מהמאמן לגבי העונה הבאה ואם יחליט להישאר מסתמן כי יורד סעיף השחרור מהחוזה. לבאבידי ייעדר נגד מכבי תל אביב (שבת 15:40, ספורט4)

(גודל טקסט)

הפועל חדרה חזרה אתמול (רביעי) לאימונים והיום תגביר את הקצב לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב בשבת הקרובה (15:40, שידור ישיר בספורט4). המאמן ניסו אביטן, שנעדר מאימון הקבוצה כי שהה בגרמניה וצפה במשחק בין באיירן מינכן לליברפול, יחזור ויצטרף לאימוני הקבוצה.

לקראת המשחק מתכננים בחדרה לבצע מספר שינויים ולאפשר הזדמנויות לסגל הרחב מתוך מחשבה על העונה הבאה, וגם מהחשש כי חלק מהשחקנים יספגו כרטיס צהוב ויכולים שלא לשחק בחצי הגמר נגד מכבי נתניה. "כל מי שישחק ייתן 200%", אמרו בחדרה. מי שבוודאות לא ישחק הוא המגן דיא לבאבידי, שייעדר בשל צהובים.

בנושא אחר, בתחילת שבוע הבא ייפגש יו"ר חדרה אורן גולן לשיחה עם המאמן ניסו אביטן לגבי עתידו של המאמן בעונה הבאה. כידוע, לאביטן יש חוזה לעונה הבאה עם סכום פיצוי של כ-90 אלף שקלים וגולן ירצה לשמוע מהמאמן לגבי רצונו. אם אביטן יבטיח כי יישאר עונה נוספת, הוא צפוי לקבל העלאה בשכרו אבל אז ידרשו בחדרה למחוק את סעיף השחרור מהחוזה. "אנחנו רוצים לתכנן את העונה הבאה ורוצים לעשות זאת עם אביטן שעשה עונה נדירה. מצד שני אנחנו רוצים לדעת שגם אביטן רוצה להישאר כאן", אמרו בחדרה. כפי שחשפנו לפני שבועיים, השיחות לגבי ההצעה על חוזה חדש הוקפאו ובשלב זה נראה כי אביטן לא יזכה לחוזה אחר מעבר לעונה הבאה.

אביטן. בחדרה רוצים לדעתש הוא רוצה להישאר (אודי ציטיאט)
אביטן. בחדרה רוצים לדעת אם הוא רוצה להישאר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי