המחליף של מימר: חיים סילבס על סף סיכום בהפועל חיפה

חיים סילבס
חיים סילבס | אודי ציטיאט

המאמן שוחח עם יואב כץ והשניים צפויים לדבר שוב במהלך היום על מנת להגיע להבנות: "עקבנו אחריו זמן רב, מקווים שיוציא אותנו לדרך חדשה". הבעלים קיים שיחות אישיות עם השחקנים הבכירים

(גודל טקסט)

יומיים לאחר התפטרותו של שרון מימר, נראה שהפועל חיפה מצאה מאמן חדש. אם לא יחול שינוי דרמטי של הרגע האחרון, אקס קריית שמונה חיים סילבס יהיה האיש שיעמוד על הקווים בסמי עופר.

כפי שפרסמנו אתמול, כבר לאחר התפטרותו של מימר התקיימה שיחה ראשונה בין הבעלים יואב כץ לסילבס ואמש (ראשון) הצדדים דיברו פעם נוספת. בהפועל חיפה ציינו כי קיימת הערכה רבה כלפי המאמן וישנה תקווה שהוא יוביל את המועדון להישארות מהר ככל הניתן.

במהלך היום צפויים כץ וסילבס לשוחח פעם נוספת במטרה לסכם סופית את כל התנאים ולאחר מכן המאמן כבר יתחיל לעבוד. תחילה דובר כי הוא יגיע רק בתחילה העונה הבאה, אולם על פי השיחות האחרונות מסתמן שסילבס ידריך את הקבוצה כבר במשחק הקרוב. "עקבנו אחרי חיים זמן רב, אבל זה לא יצא לפועל וכעת אנחנו מקווים שהוא יוציא אותנו לדרך חדשה", הסבירו בכרמל.

פרט לסילבס, נעשו גישושים גם אצל מאמן הנבחרת לשעבר, אלישע לוי ויובל נעים, שהיה על סף סיכום בקבוצה לאחר עזיבתו של ניר קלינגר.


צפוי לעמוד על הקווים כבר במשחק הליגה הקרוב. חיים סילבס (אודי ציטיאט)

כץ, שלא אהב את התוצאות האחרונות, זעם על השחקנים וערך שיחות אישיות עם חלקם והוא מתכוון לערוך אסיפה מיוחדת עם נחיתתו בארץ ביום רביעי הקרוב. אימון הפועל חיפה אתמול בוטל והיום יעביר את האימון העוזר מאיר בן מרגי. "שחקנים ישלמו את המחיר בעקבות היכולת בשני המשחקים האחרונים", הבהירו במועדון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי