ג'ון אוגו צפוי לחזור לסגל נגד מכבי ת"א, צדק יחליף את ויטור

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

בהיעדרו של קווין טאפוקו המוצהב, הניגרי עשוי לקבל דקות לקראת עזיבה מתוכננת בקיץ. חוסרים בהגנה של בכר, דור אלו ימשיך למלא את מקומו של בן ביטון

(גודל טקסט)

כשההפסד 3:0 מהסיבוב הקודם עדיין צרוב בדיסק הקשיח של שחקניה, תנסה הערב (ראשון) הפועל באר שבע להותיר רושם חיובי ב"מפגש האלופות" נגד מכבי תל אביב ועל הדרך להמשיך במומנטום החיובי שלה. האדומים ניצחו בשישה מתוך שבעה המשחקים האחרונים, אבל תוצאה טובה הערב תהיה משמעותית יותר בעיני אוהדיהם.

עדיין לא ברור אם נשיאת המועדון אלונה ברקת תגיע לאצטדיון בנתניה. ברקת מאוכזבת קשות מתוצאות הבחירות שהותירו אותה ואת מפלגת הימין החדש מתחת לאחוז החסימה, גם לאחר בדיקה חוזרת של חלק מן המעטפות הכפולות שנעשתה לבקשתם של נפתלי בנט ואיילת שקד. האוהדים מבירת הנגב מקווים שניצחון אדום על המגרש הירוק מול הצהובים ישפר את מצב רוחה של בעלת הקבוצה ויהווה עבורה סוג של פיצוי על האכזבה במגרש הפוליטי.

באר שבע סובלת ממצוקת בלמים ומגנים, על רקע פציעותיהם של חתאם אל חמיד ומיגל ויטור, ששוב התלונן על כאבים ולא צפוי להיות בסגל. דור אלו עתיד למלא את מקומו של בן ביטון שנותח בברכו וסיים את העונה, בדומה לחן עזרא ששבר את ידו. שיר צדק עשוי להחליף את הבלם הפורטוגלי ובהתחשב בהיעדרו של קווין טאפוקו המוצהב טובים סיכוייו של ג'ון אוגו לחזור לסגל ואולי אף "לגרד" כמה דקות על כר הדשא, כאשר אריק סאבו מיועד לפתוח בקישור האחורי.

אוגו.
אוגו. "הוא חלק מהקבוצה והוא יהיה בסגל" (דני מרון)

כזכור, אוגו הושעה מהסגל בעקבות הסתבכותו עם משטרת התנועה, והמחזורים הבאים יאפשרו לאוהדים להיפרד ממנו כראוי לקראת עזיבתו המתוכננת בתום העונה. על השיפור המסוים במצב רוחו של הניגרי תעיד הופעתו המשעשעת אמש על הפרקט שבאולם הקונכיה שם הובסו כדורסלני הפועל באר שבע על ידי מכבי תל אביב בהפרש של 32 נקודות. לבקשת מישהו מהקהל ניסה הניגרי את כוחו בזריקה מחצי מגרש, ללא הצלחה יתרה.

לפני ההופעה ההיתולית של אוגו בקונכיה אמר המאמן ברק בכר: "ג'ון הוא חלק מהקבוצה, והוא יהיה בסגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי