מכבי ת"א השלימה שנה ללא הפסד ליגה: "אי אפשר להתאכזב"

דור פרץ
דור פרץ | דני מרון

למרות ה-0:0 נגד הפועל ב"ש, שביעות רצון במכבי ת"א מהמשחק השוטף שהיה כמעט במעמד צד אחד. איביץ' הודה לקראת עונה הבאה: "ניקוליץ' וגולסה לא יהיו כשירים לליגת האלופות". פרץ: "חזרתי ליכולת הטובה שלי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה לא להיות מנוצחת העונה בליגת העל, לאחר תיקו 0:0 נגד האלופה היוצאת הפועל באר שבע. שחקני הקבוצה שהחליטו יחד לצבוע חלק משערם בצבע צהוב, יצאו בסיום ואמרו שבשישי בליל הסדר ישבו לשולחן החג בלתי מנוצחים בליגה כמעט עונה שלמה ושנה בדיוק אם סופרים גם את העונה שעברה, מאז ה-3:2 לבית"ר ירושלים ב-16.4.2018.

המאמן ולדימיר איביץ' ענה בסיום המשחק על הנושא המעסיק את האוהדים ואת שחקני הקבוצה בנושא ההכנות לעונה הבאה, אולם קודם לכן החמיא לשחקניו שגם תחת רוטציה מתפקדים היטב: "ז'איר אמדור שחקן מצוין. יש לנו את שלושת הבלמים הטובים ביותר בישראל. ייני, פיבן וטיבי. פיבן הוכיח שהוא ראוי להרכב. לכול אחד מהבלמים יש את האיכויות והתכונות שלו ובהתאם לסוג המשחק והקבוצה היריבה, אני מחליט מי יהיו שני הבלמים שישחקו. השחקנים המחליפים ראויים לשחק, הם לא קיבלו מתנה".

המאמן הסרבי הוסיף לקראת העונה הבאה, לאחר דבריו במסיבת העיתונאים: "אנחנו מחפשים להתחזק לקראת העונה הבאה, גם גם בשחקנים ישראלים וגם בזרים. צריך לזכור שאנחנו מוגבלים ולא יכולים לעשות מה שאנחנו רוצים בגלל חוקי הפייר פליי. בגלל המציאות הזו, שחקנים שלנו ששיחקו בעונה שעברה בקבוצות אחרות חזרו אלינו והשתפרו. תראו איפה הם היו קודם ואיפה הם נמצאים היום. אני קרוב מאוד לשחקנים והם אלי, אבל אני מקצוען וכך גם הצוות שעובד איתי, אני מקבל החלטות בנוגע לסגל לעונה הבאה רק על פי השיקול המקצועי".


ז'איר אמאדור. אחד משלושת הבלמים הטובים בישראל, לפי איביץ' (דני מרון)

על המשחק נגד ב"ש אמר איביץ': "יש משחקים שמסיימים בתיקו ואי אפשר להיות מאוכזבים. יצרנו הרבה מצבים. השחקנים הראו אופי ונלחמו עד הרגע האחרון. ראיתי המון מדברים טובים מהשחקנים היום וגם במשחק הקודם ולמעשה לאורך כול העונה, גם משחקנים שלא הרבו לשחק וזה מעיד על גישה חיובית".


"יש משחקים שמסיימים בתיקו ואי אפשר להיות מאוכזבים" (דני מרון)


דור פרץ
היה מהבולטים בצהוב ולאחר המשחק הוא הודה: "היכולת הפחות טובה שלי לדעתי חלפה כבר לפני כחודש, וזה סוג של גלגל כי אי אפשר לשמור על יכולת ורצף לאורך כול הזמן ואני מודע לזה". כשנשאל מי שענד את סרט הקפטן אתמול אם הוא עדיין חושב על ההדחה מהגביע, אמר: "ברור שסחבתי את זה איתי קצת ,אבל זה עבר אפשר להגיד".

לסיום נשאל על האפשרות שלא ימשיך בעונה הבאה בקבוצה עקב מעבר לחו"ל: "מעבר לאירופה? הראש והכול בצורה הכי טובה בתוך מכבי תל אביב. יש קבוצה מצוינת ושחקנים אחרים ושונים מהאליפות הקודמת ופער 27 הנקודות מהמקום השני מסביר הכול".

אגב, שניים מהשחקנים הפצועים בקבוצה, אייל גולסה ואורוש ניקוליץ', לא צפויים להיות כשירים למשחקי מוקדמות ליגת האלופות, אלא לפתיחת הליגה בלבד, כך אישר המאמן איביץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי