"אם מנדז'ק יהיה שחקן חופשי, סיכוייו להישאר יהיו גבוהים"

ארנסט מאבוקה, ג'ורג' מנדז'ק
ארנסט מאבוקה, ג'ורג' מנדז'ק | מאור אלקסלסי

הנהלת מכבי חיפה העבירה מסר לנציגיו של הקמרוני, ונראה כי הוא יישאר גם בעונה הבאה. השיחות עם חבשי, ארד ולביא יימשכו, וייסמן צפוי לעזוב בסיום העונה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפגוש ביום שני את הפועל באר שבע לקרב ישיר על המקום השני. הירוקים רוצים להשיג ניצחון נוסף בטרנר תחת מרקו בלבול ומאמינים כי אם ימשיכו ביכולת הטובה מהמחצית הראשונה מול נתניה אז ייצאו עם שלוש נקודות.

בלבול עצמו שוחח עם השחקנים ודיבר בעיקר על חוסר היציבות מהמחצית הראשונה לשנייה. בשלב זה נראה כי המאמן לא יבצע שינויים משמעותיים מהניצחון האחרון וימשיך בשיטת שלושת הבלמים, ששוב הוכיחה את יעילותה בניצחון על מכבי נתניה.

בינתיים בקבוצה ממשיכים לחשוב על העונה הבאה ואחת הסוגיות המעניינות היא עתידו של הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדז'ק. האחרון הצטיין בניצחון על מכבי נתניה, בזמן שנציגיו צפו בו מהיציע. כפי שפרסמנו בספורט1 אותם נציגים כבר ערכו שיחה ראשונה עם אנשי חיפה לגבי עתידו של השחקן ושם הסבירו במועדון הירוק כי ההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר התשובה מאופ"א לגבי הבקשה שלו להתיר את חוזהו מספרטה פראג.


וייסמן צפוי לעזוב בסוף העונה (ערן לוף)

"אם מנדז'ק יהיה שחקן חופשי אז סיכוייו להמשיך גבוהים" אמרו אנשי חיפה לנציגיו של הקמרוני. אגב השחקן עצמו כבר הביע מספר פעמים את רצונו לשחק בכרמל גם העונה הבאה.

פרט לקמרוני, בקבוצה רוצים מאוד לשמור על השלד הישראלי הצעיר. חוזים ארוכי טווח כבר הוצעו לאיעד חבשי, נטע לביא ועופרי ארד. האחרון הביע השבוע את רצונו להישאר בקבוצה למרות הקשיים במשא ומתן. השלושה כבר ערכו מספר פגישות עם ראשי חיפה אך טרם הגיעו לסיכום ובמועדון מציינים כי הפגישות יימשכו אחרי חול המועד.

מנגד, מי שצפוי לעזוב הוא שון וייסמן. בהנהלת הירוקים לא ראו בעין יפה את הסירוב להצעת החוזה האחרונה שקיבל החלוץ שגדל בכפר גלים. וייסמן מוערך מאוד ע"י המאמן מרקו בלבול, אך גם הוא החליט לשלוח אותו ליציע במשחק האחרון לאור האירועים האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי