ביקורת במכבי חיפה על בלבול: "היה חייב לפעול אחרת עם גרשון"

רמי גרשון
רמי גרשון | עדי אבישי

במועדון עסקו בעיקר בבלם שספג בוז מאוהדי הקבוצה ב-2:2 נגד בני יהודה והוחלף עוד לפני ההפסקה: "היה צריך להפעיל רגש". עאיד חבשי פרסם פוסט תמיכה: "לומד ממך תמיד". מאיר ייבדק, חיימוב ולביא זכו למחמאות

(גודל טקסט)

מכבי חיפה יצאה אתמול (שני) ברגשות מעורבים מהמשחק שהסתיים ב-2:2 במושבה מול בני יהודה. במועדון התאכזבו מאוד מיכולתם של השחקנים במחצית הראשונה, אבל היו מרוצים מכך שהצליחו לחלץ נקודה ונותרו במקום השני בטבלת ליגת בסיומו של המחזור ה-32 בליגת העל.

"זה אולי המשחק הכי חלש שלנו בעידן מרקו בלבול, שיחקנו רע, אבל לא הפסדנו וזה מעודד. נצטרך להשתפר בצורה משמעותית אם אנחנו רוצים לסיים את העונה עם כרטיס לאירופה", אמר גורם במועדון והוסיף: "השחקנים הוכיחו אופי כשחזרו פעמיים מפיגור ולא נשברו".

מי שזכו למחמאות היו גיא חיימוב ונטע לביא. השוער הציל את הקבוצה מהפסד כאשר עצר בקצות האצבעות נגיחה של יאקוב סילבסטר, בעוד הקפטן כבש את השער שקבע את תוצאת הסיום רגע לפני הירידה להפסקה. "נטע היה טוב הגנתית והתקפית", אמרו בכרמל. "גיא היה שם ברגעים הקשים והחשובים והציל אותנו במחצית הראשונה".


"היה טוב הגנתית והתקפית". נטע לביא (עדי אבישי)

הסיפור המרכזי של המשחק התרחש בדקה ה-41, כאשר רמי גרשון ביצע טעות קשה, זכה לשריקות בוז צורמות מאוהדיו והוחלף על ידי בלבול עוד לפני השריקה לסיום המחצית הראשונה. בסביבת המועדון ביקרו את ההחלטה של המאמן: "מרקו היה חייב לפעול אחרת. הוא בעצמו היה שחקן והוא היה צריך להיות קצת יותר רגיש".

בלבול עצמו הסביר כי הוא רצה לעבור לארבעה שחקני הגנה: "אין מקום לשריקות בוז, זה פוגע בשחקן ובקבוצה. תפקידו של הקהל הוא לתמוך". גם במועדון העבירו ביקורת על האוהדים. באשר לגרשון, הבלם נראה שבור מנטלית והוא שוחח ארוכות עם עוזר המאמן לואיס בואה מורטה והמאמן המנטלי ג'ובאני רוסו.

בלבול יזמין בימים הקרובים את גרשון לשיחה בימים הקרובים על מנת ליישר את ההדורים, בסביבתו של הבלם הבהירו: "רמי שחקן חזק ובן אדם עוד יותר חזק. אין ספק בכלל הוא יעבור את המקרה הלא נעים הזה". גם בשעות הבוקר נושא החילוף של גרשון עדיין לא יורד מסדר היום. במועדון סיפרו כי בלבול עצמו התקשה אתמול לבצע את החילוף והבהירו כי זה לא נעשה בגלל שריקות הבוז של האוהדים. על פי אנשי המועדון, כבר בדקה ה-35 היה מוכן פלקושצ'נקו להיכנס למשחק וזה התעכב במספר דקות. במכבי חיפה אמרו הבוקר: "זאת הייתה החלטה לא פשוטה. רמי מקצוען ואדם נפלא. תפקיד המאמן זה לקבל החלטות שלעיתים לא פשוטות וזו אחת מהן. רמי שחקן חשוב שעוד יתרום למכבי חיפה".


יוזמן לשיחה על ידי בלבול. גרשון לאחר החילוף אמש במושבה (עדי אבישי)

בין התומכים בגרשון נמצא גם עאיד חבשי, שפרסם היום באינסטגרם פוסט תמיכה מרגש בבלם: "רמי, שחקן, חבר ובנאדם. תמיד לומד ממך, גם אתמול בהתמודדות שלך".

בנושא אחר, רז מאיר נפצע במהלך פתיחת המחצית השנייה בברכו והוא צפוי להיבדק בימים הקרובים. אם המגן לא יהיה כשיר, סאן מנחם, שהחליפו אמש, יפתח בצד שמאל של ההגנה במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל באר שבע בסמי עופר.

מי שחזר אתמול לסגל היה הבלם אליסון דוס סנטוס. האחרון אומנם קיבל הודעה בחודש ינואר כי אינו בתוכניות של הצוות המקצועי, אך החליט בכל זאת להישאר עד תום העונה. בחיפה סיפרו כי הסיבה להכללתו הייתה ההרחקה של אטיין ריינן כאשר בלבול רצה בלם על הספסל למקרה של פציעה של אחד משלושת השחקנים שפתחו. "דוס סנטוס לא צפוי להמשיך בעונה הבאה, אולם בינתיים בלבול משתמש בסגל שעומד לרשותו" אמרו בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי