לראשונה מאז הפציעה: גבי קניקובסקי התאמן עם חבריו

קניקובסקי חוגג
קניקובסקי חוגג | דני מרון

הקשר הפתיע והשלים אימון כמעט מלא. במועדון אופטימיים לגבי האפשרות שישחק בגמר הגביע. אזולאי תורגל במקום ורגוץ' המוצהב. במועדון יפנו להפועל תל אביב במטרה לרכוש את מוטי ברשצקי. עמוס עשוי לחזור לסגל הנבחר

(גודל טקסט)

בשורות טובות למכבי נתניה: לראשונה מאז שנפצע בברכו כתוצאה מהכניסה של מגן הפועל באר שבע, דור אלו, הקשר גבי קניקובסקי ערך אימון כמעט מלא עם חבריו מה שמעיד על קצב טוב בהחלמתו מהפציעה. "אפילו אותנו גבי הפתיע לטובה", סיפרו בקבוצה. כזכור, בשבוע שעבר התקבלו תוצאות בדיקת ה-MRI של הקשר, שקבעה כי אין נזק לרצועות הברך, אך זמן ההחלמה הוא פרטני ועשוי לנוע בין שבוע לשמונה שבועות, אך לאור קצב ההחלמה המהיר של קניקובסקי, הוא בהחלט עשוי להיות כשיר למשחק ביום רביעי.

שחקני הקבוצה זכו היום ליום חופש, כשמחר יערכו את האימון המסכם לקראת המשחק החשוב מול מכבי ת"א ביום שבת, שיהיה החזרה הגנרלית לקראת גמר הגביע ביום רביעי ועשוי לקרב את היהלומים למקום באירופה דרך הליגה, ללא קשר למשחק ברביעי.

ניקו אולסק וגיא מלמד, שנעדרו מול הפועל חדרה בשל צהובים יחזרו לסגל, כשגם אביב אברהם, שהחלים מהמתיחה וערך כבר אימונים מלאים השבוע, צפוי לחזור. עד כה, לא תרגלו צוות המאמנים את חוליות הקישור וההתקפה אלא רק את החלק ההגנתי, בו תורגלו שני שינויים: ויקי כחלון, שלא פתח מול הפועל חדרה, תורגל בהרכב במקומו של מוחמד זבידאת ואילו דולב אזולאי, צפוי לפתוח במרכז ההגנה במקומו של ברנקו ורגוץ' המוצהב, לצידו של טים הויבך.


גיא מלמד. חוזר לסגל (דני מרון)

בנושא אחר, בקרוב צפויים בנתניה לפתוח בשיחות עם ראשי הפועל ת"א, על רכישתו של מוטי ברשצקי, כאשר בנתניה מקווים כי יוכלו להקטין את סעיף הרכישה של הקשר, שעומד על 600 אלף שקלים. למרות זאת, ממסרים שהועברו, וכפי שפרסמנו כאן, האדומים לא צפויים להתפשר, גם לאור העובדה שכבר במועד השאלתו של ברשצקי, הסכימו האדומים להקטין את סעיף הרכישה ממיליון שקלים ל-600 אלף שקלים.

שחקן נוסף שבנתניה צפויים להיפגש איתו הוא השוער דני עמוס, שעל רצונו להשאירו פרסמנו כאן עוד, נמצא בתוכניות המקצועיות. יכולתו הטובה של השוער לאחרונה, גם הביאה את מאמן הנבחרת אנדי הרצוג, לשקול לזמנו מחדש, כשעמוס, צפוי בכל אופן להיות בסגל המורחב של הנבחרת (כשוער רביעי, כפי שהיה בזימון האחרון).



מוטי ברשצקי. נתניה רוצה לרכוש את כרטיסו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי