רוני לוי יוצג בקרוב כמאמן בית"ר ירושלים, אלירן עטר על הכוונת

עטר
עטר | אודי ציטיאט

אחרי ה-1:2 על אתלטיקו מדריד בטדי, בבירה החלו להאיץ את ההכנות. חוגג על החלוץ: "אלירן שחקן מצוין", המטרות: "אין סיבה שלא ניתן פייט למכבי תל אביב". היציע המזרחי יהיה סגור רק למחזיקי כרטיס 'בית"ריסט'

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה אמש (שלישי) באופן רשמי את עונת 2018/19 עם ניצחון יוקרתי 1:2 על אתלטיקו מדריד במשחק ראווה חגיגי שנערך באצטדיון טדי. עוד לפני המפגש הכריזו בבירה שהקבוצה תתייחס במלוא הרצינות להתמודדות וכך אכן קרה. צמד שערים של מאור בוזגלו הבטיחו סיום מתוק לעונה בינונית בה הקבוצה לא עמדה בציפיות ולא העפילה לפלייאוף העליון.

החל מהשבוע יחלו המנהל המקצועי יוסי בניון, יושב רהאש אלי אוחנה והבעלים משה חוגג להעלות הילוך בכל הנוגע להכנות לקראת העונה הבאה. המשימה הראשונה תהיה החתמת מאמן חדש, כאשר רוני לוי צפוי לחתום בקרוב לאחר שהתנאים הכספיים עמו כבר סוכמו. ברגע שהאחרון יוצג, יתקבלו גם מספר החלטות הנוגעות לבניית סגל הקבוצה.

כפי שפורסם כאן באתר, בית"ר תעבור מהפכה בסגל כאשר לפחות שלושה זרים חדשים ואולי אף ארבעה יצורפו בקיץ הקרוב. אנתוני אנאן ומיחאיי וודוץ כבר קיבלו הודעה על סיום דרכם כאשר גם ז'אורז'יניו לא ימשיך. פרדי פלומיין ואנטואן קונטה יישארו ובקבוצה יחפשו כעת מגן שמאלי, בלם זר, קשר אחורי וככל הנראה גם חלוץ מטרה זר.

ברשימת הישראלים, השם החם שהוזכר לאחרונה הוא אלירן עטר, שבשלב זה לא הגיע לסיכום על הארכת חוזהו במכבי תל אביב והחל מהקיץ יהפוך לשחקן חופשי, כך שאם בית"ר תרצה לצרפו, היא לא תצטרך לשלם עליו דמי העברה. הקשר מאור בוזגלו, שהרשים אמש ונראה מצוין, צפוי לקבל הצעה לעונה נוספת, אולם על פי ההתבטאויות של הבעלים משה חוגג, הוא לא יקבל שדרוג כספי לעומת העונה הנוכחית. בימים הקרובים עשויה להתקיים פגישה נוספת בין אנשי בית"ר לאביו של הקשר, יעקב בוזגלו, שמייצג אותו במשא ומתן.


על הכוונת של בית"ר ירושלים. אלירן עטר (דני מרון)

"כמובן שהחלום הוא להיפגש עם אתלטיקו מדריד בליגת האלופות ולא במשחק ידידות", אמר הבעלים חוגג בסיום המשחק בהתייחסו לאירוע החגיגי. "ועדיין, להביא קבוצה כזו לישראל זו חגיגה, היה כיף ולא ביישנו את הפירמה. הוכחנו שיש לנו מה למכור גם באירופה, אמנם לא באותו הילוך, אבל יש לנו כמה שחקנים שיכולים לשחק באירופה – כמו קלטינס, קונטה, פלומיין, קינדה ואיתמר ניצן שהיה מצוין. יש כאן באמת הרבה שחקנים טובים. קלטינס היה מעולה. יש לו אופי, יכולות אתלטיות שהן נדירות בישראל וזה כייף גדול לראות אותו".

חוגג הוסיף: "המשחק היה הצלחה גדולה, האצטדיון היה מלא ובכל שנה יהיה משחק ידידות כזה אם לא נגיע לאירופה. בית"ר ירושלים זו לא קבוצה לפלייאוף תחתון והיא חייבת להיות באירופה, חד וחלק. ניצחנו את אתלטיקו מדריד ונכון שזה משחק ידידות, אבל כולם רוצים לנצח ובכל המצב והם עולים עלינו בארבע דרגות והצלחנו בכל זאת לנצח אותם. בית"ר ירושלים חייבת להיאבק על תארים וחייבת להיות באירופה והיא תהיה".

עמדת המאמן: "מה הלחץ? בוער לכם? יש עוד חודשיים לפתיחת העונה. יש את יוסי בניון והוא עובד על מציאת שחקנים ויהיה גם מאמן, אל תדאגו. תהיה כאן קבוצה שתוכל להתמודד עם מכבי תל אביב והפועל באר שבע, בלי שום ספק. נצטרך להתחזק ולפגוע בזרים. יש לנו שני זרים שהם כוכבים – קונטה שהיה פצוע העונה ופלומיין שהוא איכותי מאוד ונצטרך להתחזק בעוד כמה. מגן שמאלי, קשר אחורי וחלוץ – אלה העמדות שנרצה לחזק ותהיה כאן קבוצה חזקה מאוד. עם כל הכבוד למכבי תל אביב, שזה המועדון המוביל היום בישראל מכל הבחינות, אני לא רואה שום סיבה שלא ניתן להם פייט".

חוגג חשף: " הגשתי הצעה על בצ'יראי, אבל המחיר גבוה וזה לא הסתדר – הוא הגיע לנתניה בחינם. גם על סורו הגשתי הצעה גבוהה ובני יהודה רצתה יותר כסף, זה עוד שחקן שהצטרף בחינם. פרדי פלומיין, אותו רכשנו בחצי מיליון, הגיע גם הוא בחינם לחדרה. גם אוגו הגיע בחינם לבאר שבע. זה לא עניין של מודל, אבל עם סקאוטינג נכון אפשר להביא שחקנים טובים. בבית"ר לא היה סקאוטינג, יוסי בניון יודע את זה ואנחנו צריכים להשתפר בנושא הזה. לא יכול להיות שנתניה ובני יהודה יביאו שחקנים בחינם ואני אקנה אותם אחרי שנה במיליון או שני מיליון יורו, זה לא יעבוד ככה. נתחזק בהיבט הסקאוטינג כי יש שחקנים נהדרים.

"יחד עם זאת, נתחזק גם בכמה עמדות עם שחקנים מוכחים. אלירן עטר הוא שחקן מצוין ויש עוד כמה שחקנים טובים ישראלים ואנחנו בהחלט נתחזק, יגיעו שחקנים. לא באתי לשנה. לומדים מטעויות ועשינו לא מעט השנה. אנחנו מפיקים לקחים ואני חושב שכבר בחצי השני של העונה ראינו חלק מהפקת הלקחים וזה נראה יותר טוב. אין כאן שום אג'נדה של לבזבז כסף. אסור שתהיה אג'נדה כזו. אני אוציא מה שצריך כדי להביא שחקנים שיכולים לשדרג אותנו", סיכם הבעלים.


פאטוס בצ'יראי. משה חוגג הגיש למכבי נתניה הצעה (דני מרון)

בתוך כך בית"ר ירושלים פרסמה את מחירי המנויים לעונה הבאה כאשר הבשורה המרכזית הייתה שליציע המזרחי יוכלו לרכוש מנויים רק אוהדים המחזיקים את הכרטיס 'בית"ריסט' כחלק מהתהליך האסטרטגי שעובר המועדון. אותם אוהדים יוכלו לרכוש אותו תמורת 900 שקלים.

יציע הכבוד ימותג כיציע 'platinum' ומחירו יעמוד על כ-14 אלף שקלים וחברי מועדון בית"ריסט ירכשו מנוי תמורת 10 אלפים שקלים בלבד. בנוסף מנוי ליציע המערבי יעלה 1,300 שקלים (1,000 שקלים לחברי מועדון בית"ריסט) ומנוי ליציע הצפון מערבי יעלה 750 שקלים (600 שקלים לחברי מועדון בית"ריסט).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי