יעקב בוזגלו: "אנחנו מתנהלים מול מועדונים מחמש הליגות הבכירות"

מאור בוזגלו עם יעקב בוזגלו
מאור בוזגלו עם יעקב בוזגלו | אריאל שלום

אביו של כוכב בית"ר ירושלים בראיון ל-103FM: "אני לא ממהר, יש לי את האופציה לסרב לכל מיני הצעות" על העונה של הקבוצה: "כשהוא הגיע, בית"ר היתה במקום האחרון". משא ומתן: "יש דברים שאני מוכן להתפשר עליהם"

(גודל טקסט)

מאור בוזגלו סיים את העונה של בית"ר ירושלים כשהקבוצה אמנם במצב לא טוב מבחינתה, אבל בפן האישי נראה שהוא נמצא בנקודת שיא. אחרי הצמד במשחק הידידות נגד אתלטיקו מדריד, אביו וסוכנו של הכוכב יעקב בוזגלו התראיין היום (רביעי) לתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על בנו, מצבו בבית"ר והתכנון לעונה הקרובה.

"אין קשר בין הצמד אתמול למה שיהיה הלאה", אמר בוזגלו על היכולת האישית של מאור, "זה עוד משחק. נכון שזה נגד אתלטיקו שזו קבוצה גדולה, אבל אנחנו עם הרגליים על הקרקע, עושים הכל להתכונן לעונה הבאה. בודקים אופציות למאור, גם בארץ וגם מעבר לים".

"זה כבוד גדול, גם בידידות, אבל שום דבר לא השתנה. לא בדרישות שלי ממועדון כזה או אחר ולא ברצינות שלנו. הכל נשאר אותו דבר".

חוגג את הצמד נגד אתלטיקו.
חוגג את הצמד נגד אתלטיקו. "כבוד גדול, גם במשחק ידידות" (דני מרון)

ההערכה שיציעו סכומים נמוכים יותר: "זכותם של המועדונים, במשא ומתן כל צד בא עם הדרישות שלו. אני מכבד את הרצון של כל בעלים כזה או אחר. יש לי את הזכות לבחור גם את הקבוצה וגם את הסכום. כרגע אני לא רואה את עצמי במצב שאני חייב וצריך לוותר למישהו על הסכום. יש דברים שאני אהיה מוכן להתפשר עליהם ויש דברים שלא".

ההצעה מחוגג: "אני מכבד את הרצון של חוגג, אבל יש לי גם את הבחירה ואת האופציה להגיד 'זה לא מוצא חן בעיני'. אם יש לי אפשרויות אחרות, למה לא?"

לפי מה יבחר את הקבוצה הבאה: "מאור צריך מקום שמתאים לו מקצועית. אני הולך עם הלב שלי. אני גם מבין דבר או שניים בכדורגל, וכמובן שאני אבדוק את כל האפשרויות גם מבחינה מקצועית. יש לנו גם הצעות באירופה, לכן אני לא ממהר. יש לו דרכון וכמובן שזה פותח הרבה מאוד דלתות, זה עניין שמצריך סבלנות. אני לא ממהר".

יעקב ומאור.
יעקב ומאור. "אנחנו במדינה שלא יודעת לפרגן" (אריאל שלום)

הצעות מאירופה: "אני יכול לומר בוודאות שאנחנו מתנהלים מול מועדונים מחמש הליגות הטובות בכדורגל העולמי. אני אתאים את עצמי בשעת הצורך, גם בארץ כשמתנהלים מול שחקנים שומעים את הרצונות של הצדדים. הכל מקובל עליי. זה לגיטימי שכל אחד יעשה עם הכסף שלו מה שהוא רוצה. אני עושה את השיקולים שלי, גם מקצועית וגם כלכלית".

התגובות בארץ: "אנחנו בלשון המעטה מדינה שלא יודעת לפרגן לאף אחד, תמיד יגידו דברים רעים. אנחנו רגילים לזה. היום כשאומרים עליי מילה רעה אני אקח את זה בכיף ולא אתחיל לריב".

האם מאור ילך לקבוצה שתקדם אותו או שתשלם יותר: "מה שהנחה אותי לאורך כל השנים אלה שני הדברים גם יחד, כסף וקריירה. אתה לא יכול להיות שחקן מוערך מקצועית בלי לקבל שכר בהתאם. זו דעתי. אני לא הולך למקום שיבטיחו לי הבטחות, כי אני לא צריך. יש דברים שאני עומד עליהם כי אני יודע שהם מגיעים לי".

מאור בוזגלו.
מאור בוזגלו. "היום אי אפשר לקנות שחקן בריא במחיר של שחקן פצוע (דני מרון)

העונה של מאור בבית"ר: "העונה של בית"ר לא היתה טובה, וגם מאור חלק ממנה. האם מאור בעונה הזאת לא הגיע לבית"ר כשהיא היתה בעונה האחרון? חמישה משחקים מתוך שישה בהם הוא נכנס כמחליף הוא נכנס בפיגור. שילמו לו אולי שליש ממה שהוא היה רגיל לקבל. אני ידעתי את זה והסכמתי לזה בחוזה. אבל היום אתה לא יכול לקנות שחקן בריא במחיר של שחקן פצוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי