סופית: מאור בוזגלו לא ימשיך בעונה הבאה בבית"ר ירושלים

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

יעקב בוזגלו, אביו וסוכנו של הכוכב, אישר בפוסט בפייסבוק כי המועדון מהבירה סירב לתנאיו וכתוצאה מכך לא יוארך החוזה שלו: "רוצים להודות לכל הצוות המקצועי ובמיוחד לקהל המדהים"

(גודל טקסט)

דרכם המשותפת של מאור בוזגלו ובית"ר ירושלים הגיעה לסיומה. אביו וסוכנו של הקשר יעקב בוזגלו פרסם היום (שישי) פוסט בפייסבוק בו הוא מודיע כי בנו לא ימשיך במועדון.

"בית"ר סירבה לתנאים של מאור", כתב בוזגלו האב, "אנחנו רוצים להודות למועדון הירושלמי ולמי שסובב אותו – משה חוגג, אלי אוחנה ולכל הצוות המקצועי. תודה מיוחדת לקהל המדהים שעטף את מאור ואת הקבוצה האחרונה".

הפרידה בין הצדדים היתה באוויר כבר מספר שבועות. בוזגלו' שהרוויח העונה כ-230 אלף דולרים, למעשה לא קיבל הצעה כספית רשמית חדשה מבית"ר ובשתי הפגישות האחרונות שנערכו בין אנשי המועדון ליעקב בוזגלו לא הונח חוזה חדש בפני השחקן ולא נראה היה שבית"ר באמת רוצה את השחקן. גם הבעלים משה חוגג התבטא מספר פעמים באופן פומבי ואמר שלא יהיו שחקנים שיקבלו שדרוג בשכרם, כשהוא מכוון את הדברים בעיקר כלפי אלה שסיימו חוזים דוגמת בוזגלו וטל כחילה.

בוזגלו. פתוח למשא ומתן (דני מרון)
בוזגלו. פתוח למשא ומתן (דני מרון)

בוזגלו עצמו, שהמריא אמש לחו"ל לחופשה פרטית עם אשתו מירן, טרם הגיב על הדברים, אולם מהפוסט המאוד חד משמעי של אביו יעקב ניתן להבין שכעת הפרידה הופכת לרשמית.

בוזלגו הגיע לבית"ר ירושלים לפני כשנה, וערך במדי הקבוצה 23 הופעות. רק לפני מספר ימים הוא כבש צמד ענק במשחק הידידות נגד אתלטיקו מדריד בדרך לניצחון 1:2. על פי אביו, לקשר הצעות מקבוצות בחו"ל והוא פתוח לנהל משא ומתן.

בית"ר ירושלים הגיבה בהודעה רשמית: "לאחר עונה שבה נחלנו כישלון מקצועי, החליטה הנהלת המועדון שאף שחקן לא זכאי לשדרוג בתנאים. בהתאם לכך הצענו למאור בוזגלו חוזה חדש באותם התנאים, סוכנו יעקב בוזגלו סירב להצעה וביקש חוזה משודרג משמעותית ואנו סירבנו. אנו מודים למאור על תקופתו הקצרה במועדון, שמחים שעזרנו לו לחזור לקדמת הבמה ומאחלים לו הצלחה גדולה בתחנה הבאה שלו. ולאוהדי בית"ר היקרים אל דאגה, בקרוב יגיעו שחקנים מצוינים. המועדון חזק יותר וגדול יותר מכל שחקן כזה או אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי