הפועל ת"א מעוניינת באור אינברום, שלושה שחקנים צורפו

אור אינברום, עידן ורד
אור אינברום, עידן ורד | אודי ציטיאט

הקשר, שהיה קרוב להצטרף לאדומים כבר בחודש ינואר, חוזר לגנט הבלגית ובקבוצה רוצים לצרפו בהשאלה עם אופציית רכישה. דני גרופר מעפולה הפך לרכש הראשון של אביטן, רונאלדו ואסקס ואיברהים אימורו יחתמו

(גודל טקסט)
בהפועל תל אביב מאמינים כי יצליחו למכור כ-9,000 מנויים עם המעבר המחודש לאצטדיון בלומפילד, כמות כמעט כפול מהעונה הנוכחית באצטדיון המושבה. ראשי הקבוצה והמאמן ניסו אביטן פועלים לבנות קבוצה יצירתית עם מספר שינויים בסגל הקבוצה, על פי התוכנית שהגיש המאמן, תוכנית שאושרה על ידי הנהלת המועדון.


כבר בסוף השבוע החלו במועדון במהלך לצירופו של קשר בית"ר ירושלים, אור אינברום, אשר סיים חוזה השאלה בבית"ר ירושלים וכרטיס השחקן שלו חוזר לקבוצתו הקודמת, גנט הבלגית. המאמן ניסו אביטן ביקש לצרף את אינברום לאחר שהתברר כי העלות הכספית לצירופו של מאור בוזגלו גבוהה ותלויה בעזרה במימון של גורמים מחוץ למועדון. גם החתמתו של חן עזרא אינה פשוטה כספית לצד העובדה ששהקשר כמעט ולא שיחק בעונה האחרונה.


אור איברום היה בדרך להפועל תל אביב כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר אבל וטו של המאמן קובי רפואה מנע את החתמתו. הכוונה היא לצרף את אינברום בהשאלה דרך סוכנו דודו דהאן  עם אופציית רכישת הכרטיס בסיום העונה.



אוהדי הפועל תל אביב. כמות המנויים תוכפל עם החזרה לבלומפילד? (דני מרון)


בהפועל תל אביב ממתינים לתשובה של הקשר רמזי ספורי בנושא ההצעה שקיבל להאריך את חוזהו בשלוש עונות נוספות. במועדון מקווים שלא יפעיל את סעיף השחרור שלו, לקבוצה אחרת בארץ או לאירופה ורואים בו שחקן מרכזי.


בתוך כך האדומים החתימו את קשר הפועל עפולה דני גרופר שיהיה הרכש הראשון של הקבוצה תחת המאמן ניסו אביטן. כמו כן צורפו רונאלדו ואסקס הדומיניקני ואיברהים אימורו הגנאי שיושאלו בקרוב למועדונים בליגה הלאומית.



הקשר אמר לאחר החתימה: "אני מאושר וגאה להיות חלק מהמועדון הענק הזה. אעבוד קשה בשביל להוכיח את עצמי, לכולנו מצפה עונה מאתגרת ואני מאמין שנצליח לעמוד במשימות העומדות בפנינו".



הרכש הראשון של ניסו אביטן. דני גרופר (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי