סכנין דורשת חצי מיליון שקל על מוגרבי. הפועל ת"א מסרבת

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | דני מרון

האדומים החלו במגעים לגבי צירופו אך רוצים להעביר בתמורה ליורדת הטרייה ללאומית שחקן או שניים מהסגל הרחב. בקבוצה ממתינים למתיאוס שאמור להשיב להצעה החדשה שקיבל מחדרה. אם כהן יעזוב, דגני יוסט לעמדת המגן

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה, לפי רשימת שחקני הרכש שביקש המאמן ניסו אביטן, השוהה בחופשה בארה"ב. האדומים, שכבר צירפו את אור אינברום, רוצים להחתים גם את חלוץ בני סכנין, פיראס מוגרבי, והמגעים ממשיכים. הקבוצה שירדה לליגה הלאומית דורשת סכום של חצי מיליון שקלים, בזמן שהאדומים מסרבים לשלם ומעדיפים להעביר לקבוצה שחקן או שניים מהסגל הרחב.

עוד שחקן שמבוקש במתחם חודרוב הוא הבלם דויד מתיאוס ששיחק תחת שרביטו של אביטן בהפועל חדרה בעונה שעברה. הבלם אמור להשיב בימים הקרובים להצעה שקיבל מקבוצתו הנוכחית, הפועל חדרה, שרוצה שימשיך בקבוצה. באדומים סבורים שהמגן הימני עידן כהן יעבור לקבוצת לוס אנג'לס מהליקה האמריקאית, לשם המריא כדי להיבחן. על כן, התוכנית המקצועית בקבוצה היא לצרף את מתאוס למרכז ההגנה ולהעביר את הקפטן אוראל דגני לעמדת המגן הימני. בקבוצה גם עוקבים אחר ההתנהלות של הבלם אדי גוטליב אשר הבטיח לקדם את מעברו למועדון ברוסיה או לליגה הבלגית.

כפי שפרסמנו, עתידו של רמזי ספורי מעסיק את ראשי המועדון. בהפועל זימנו את הקשר לפגישה ללא סוכנו אבי נמני. נכון לעכשיו סבורים במועדון כי ספורי שוקל הצעות גם מאירופה וגם מהפועל באר שבע ומכבי חיפה. ניסו אביטן לא הצליח להשיג את הקשר בימים האחרונים ולא נוצר מולו קשר.


דויד מתיאוס. בהפועל ממתינים (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי