מדואיסבורג לבית"ר ירושלים? מו"מ מתקדם עם קווין וולץ

קווין וולץ
קווין וולץ | Gettyimages

השם החדש לאגף שמאל ברשימות של בניון: השחקן שסיים את חוזהו בקבוצה שירדה לליגה השלישית בגרמניה יכול להגיע ללא תמורה, כבש העונה תשעה שערים ובישל שישה

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים צפויים להכריז בתוך 48 שעות על מאמן חדש לקבוצה, ככל הנראה רוני לוי שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה, כאשר מאחורי הקלעים מתקיימים מגעים עם שחקני רכש חדשים לקראת העונה הבאה.

אחרי החתמתו של לוי גרסיה מקרית שמונה, מחפשים כעת בבית"ר ירושלים מגן שמאלי והשם החדש שנמצא על הפרק הוא הגרמני קווין וולץ בן ה 29, שבשמונה העונות האחרונות שיחק בדואיסבורג מהליגה השנייה בגרמניה. על פי גורמים בבית"ר, וולץ כבר קיבל הצעה כספית ומתקיים משא ומתן מתקדם בין הצדדים.

בתום העונה שזה עתה הסתיימה דואיסבורג ירדה לליגה השלישית וחוזהו של וולץ הסתיים, כך שבית"ר לא תצטרך לשלם עבורו דמי העברה והוא יוכל להגיע, אם יסגור את תנאיו, כשחקן חופשי. וולץ רשם 238 ו-33 שערים הופעות בליגה הגרמנית השנייה והשלישית בשמונה השנים האחרונות, כאשר במאזנו גם 51 הופעות בנבחרות הצעירות של גרמניה, מהנבחרת עד גיל 16 ועד גיל 20, במדיה שיחק בפעם האחרונה ב-2011. העונה הוא רשם 31 הופעות בבונדסליגה השנייה, כבש תשעה שערים ובישל שישה – מספרים נהדרים בזכות העובדה שלעתים מתופקד גם כקשר שמאלי.


יכול לשחק גם כקשר. וולץ (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי