"נכון שיש לראיקוביץ' חוזה לעונה נוספת, אבל הוא יימכר. יאניוטיס יגיע"

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | דני מרון

במכבי ת"א משוכנעים שהשוער הסרבי יעזוב לפני סוף החודש, גורם: "כבר יש סיכום עם השוער היווני". איביץ' רוצה להשאיר את דסה, גם טיבי יקבל הצעה לחוזה חדש. קבוצות בליגת העל רוצות את יחזקאל, דסה, חוזז ואלמוג

(גודל טקסט)

על אף הראיונות שנתן פרדראג ראיקוביץ' בסרביה, בהן אמר כי ייתכן שיישאר בישראל, במכבי תל אביב ממשיכים לטעון כי הוא יימכר במהלך החודש הקרוב. גורם בסביבת המועדון אמר הבוקר (שלישי): "נכון שיש לראיקו חוזה לעונה נוספת, אבל הוא יעבור למועדון באירופה וזה יקרה בקרוב".

"מכבי כבר סיכמה עם השוער היווני אנדראס יאניוטיס", הוסיף הגורם, "אותו אנחנו רוצים לראות בעוד שלושה שבועות במתחם האימונים בקריית שלום".

במכבי תל אביב ממתינים עד אחרי צמד המשחקים של נבחרת ישראל בלטביה ובפולין כדי להבין טוב יותר את מצב הסגל לעונה הבאה, כאשר ב-19 ביוני יתכנסו שוב לתחילת האימונים וכעבור מספר ימים ייצאו לשני מחנות אימונים בהולנד לקראת מוקדמות ליגת האלופות. המאמן ולדימיר איביץ' רוצה להשאיר את אלי דסה, אחריו יעקבו נציגים של ורדר ברמן. באופן רשמי דסה סיים את חוזהו אצל הצהובים, וייתכן שיעבור לקבוצה הגרמנית שם מצפה לו מאבק על ההרכב מול אחד המגנים הטובים באירופה, תאודור גברה סלאסי.

אלי דסה. יעבור לגרמניה? (ההתאחדות לכדורגל)
אלי דסה. יעבור לגרמניה? (ההתאחדות לכדורגל)

הבלם איתן טיבי, שאופציה עליו לא מומשה, סיים את חוזהו. בימים הקרובים תיערך פגישה בין המועדון לבין סוכנו, והוא צפוי לקבל הצעה לחוזה חדש לשנתיים על סך 250,000 יורו. במכבי תל אביב מאמינים כי טיבי ייענה בחיוב להצעה ולא יבחר לעבור לאחת הקבוצות המגלות בו עניין כמו מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע.

בנושא דור פרץ, במועדון ממתינים לסוכנו אבי נמני על מנת להבין האם יש קבוצה באירופה אשר מוכנה לרכוש אותו, במקביל לחוזה חדש שיוצע לו ברמת שכר דומה לזו של דור מיכה, אלירן עטר ועומר אצילי. אצילי, אגב, אשר ישוב להתאמן עם חבריו לאחר ניתוח הבקע שעבר בגרמניה.

בנושא אחר, מ.ס. אשדוד, סקציה נס ציונה והפועל רעננה מעוניינות במספר שחקנים של מכבי תל אביב בהם שגיב יחזקאל, אור דסה, מתן חוזז ואילון אלמוג. האלופה צפויה להשאיל מספר שחקנים לנס ציונה, בזכות המאמן עמיר תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי