מכבי חיפה: מאמצים לצרף את טוואטחה, חואן טוריחו מועמד

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | ערן לוף

המגן קיבל הצעה לחוזה ארוך טווח בה יהיה המשתכר הגבוה בקבוצה, במועדון ממתינים להחלטתו. מאמן הכושר שעבד במכבי תל אביב עשוי להגיע במקומו של ערן שאדו שעזב לסין. וגם: המועדון הכחיש התעניינות בספורי

(גודל טקסט)

מכבי חיפה עושה את כל המאמצים כדי לצרף את המגן טאלב טוואטחה. במועדון נמצאים בקשר רציף עם המגן ונציגיו בזמן שהוא במחנה האימונים של נבחרת ישראל, במטרה לשכנעו לחתום לאחר המשחק נגד פולין. כזכור, כבר לפני יומיים נערכה פגישה בין הצדדים. טוואטחה קיבל הצעה לחוזה ארוך טווח בשכר שצפוי להיות הגבוה ביותר מבין שחקני חיפה, כאשר בסביבתו של המגן דורשים להשאיר סעיף יציאה לקבוצה מאירופה.

בניגוד למגן, מי שלא צפוי להצטרף הוא קשר הפועל תל אביב, רמזי ספורי, כך להודעת המועדון. הירוקים הכחישו רשמית התעניינות בקשר שמחזיק בסעיף שחרור על סך חצי מיליון יורו, על אף שבקבוצתו העריכו שהשחקן יעבור בקיץ לאחת מבין מכבי חיפה והפועל באר שבע.

בינתיים, במועדון רוצים להשלים את בניית הצוות המקצועי, כאשר בעוד כשבועיים תחל הקבוצה את אימוניה. כזכור, מאמן הכושר של הקבוצה, ערן שאדו, עזב לקבוצה הסינית גוואנגז'ו בה משחקים ערן זהבי ודיא סבע. בלבול ואנשי חיפה מעדיפים מאמן כושר זר שיצטרף לאורי הראל שימשיך בעונה הבאה. אחד השמות שעלו כמועמד הוא מאמן הכושר של מכבי תל אביב לשעבר חואן טוריחו כשבכל מקרה בחיפה מבינים כי ההחלטה צריכה להתקבל בימים הקרובים בכדי שאותו מאמן כושר יתווה תוכנית מקצועית למחנה האימונים בעוד שבועיים.

עוזר המאמן איתי מרדכי צפוי להמשיך בצוות המקצועי במידה ולא יקבל הצעה לשמש כמאמן ראשי בליגה הלאומית. לאחרונה שמו עלה כמועמד להצטרף להפועל נצרת עילית אך טרם הצדדים הגיעו לסיכום. גם עתידו של עוזר המאמן הפורטוגלי, בואה מורטה, ייקבע בימים הקרובים וזאת לאחר שדווח כי סיכם כעוזר מאמן אברטון מהליגה האנגלית.


חואן טוריחו. יחזור לישראל? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי