גולדברג סיכם רשמית בב"ש, ברדה: "נבנה קבוצה רעבה"

שון גולדברג
שון גולדברג. יחזור להפועל חיפה? | אריאל שלום

המגן שנפרד מהפועל חיפה יעבור בדיקות ויחתום ל-3 שנים, מנהל מחלקת הסקאוטינג לאוהדים: "מזכיר שבעבר הבאנו שחקן שאף אחד לא רצה, אחד אחר היה חופשי והשלישי הגיע מליגת העל, אלה היו אוגו, וואקמה והובאן"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע ממשיכה להתחזק. כפי שפרסמנו בסוף השבוע שעבר, המגן השמאלי של הפועל חיפה בעונה האחרונה, תוצר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב שון גולדברג, סיכם רשמית לשלוש שנים בשורות הקבוצה ובשבוע הבא יעבור בדיקות רפואיות ויחתום רשמית על חוזהו.


גולדברג שיחגוג את יום הולדתו ה-24 בשבוע הבא כאמור גדל במכבי תל אביב, אך כמעט שלא זכה להזדמנויות בקבוצה. ב-2015 הוא הושאל להפועל תל אביב כחלק מעסקת גילי ורמוט, אבל לא זכה לנחת מהאוהדים לאור היותו שחקן היריבה העירונית ובתום אותה עונה הושאל לשנתיים לבני יהודה. את עונת 2017/18 הוא בילה בבית"ר ירושלים ולאחר שרכש את כרטיס השחקן שלו ממכבי ת"א שיחק העונה בהפועל חיפה, במדיה היה מהבולטים. הוא ניסה למצוא קבוצה בחו"ל לעבור לשורותיה, אולם היום בחר להיענות להצעת האלופה היוצאת.


למרות השינויים בסגל בשבוע האחרון, העונה הקשה שעברה על הפועל באר שבע, שבין שלל הצרות שעברו עליה כמעט איבדה את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית אחרי שלוש אליפויות רצופות,  עדיין יושבת בראשם של אוהדי הקבוצה. בנוסף לתוצאות על כר הדשא בחודשים האחרונים, כידוע גם הבעלים אלונה ברקת התמודדה בבחירות לכנסת, כעת היא צריכה להחליט אם להתמודד פעם נוספת, אבל בין אם תהיה פעילה או שמא תיאלץ להעביר את זכויות הניהול אם תהפוך לחברת כנסת, התקציב יקוצץ, צפוי להיות סביב 60 מיליון שקל, ונראה שההחתמות האחרונות של גל לוי ונאור סבג, שחקנים שצורפו מהליגה הלאומית, הלחיצה את האוהדים שחוששים מהידרדרות גדולה עוד יותר ב-2019/20.



מי שהתייחס לכך בפוסט בעמוד הפייסבוק האישי שלו הוא מנהל הסקאוטינג של המועדון, מי ששימש כעוזרו של ברק בכר ומעל לכל אחד מסמלי הקבוצה גם לאחר פרישתו, אליניב ברדה: "הבסיס לכל קבוצה הוא רעב, אופי ותשוקה ולא היינו מספיק טובים בזה בעונה שעברה, לכן אנחנו מחפשים שחקנים רעבים, כאלה שירוצו בלי הפסקה על הדשא, ואני חושב שלא נכון לשפוט לפני שראיתם עד הסוף. אתן לכם רק שלוש דוגמאות קטנות: היה לנו שחקן שאף אחד לא רצה אותו ולא שיחק חצי שנה, אבל החלטנו להביא אותו. שחקן אחר היה שחקן חופשי, והשלישי היה שחקן מקבוצת ליגה בישראל. הראשון, מי שזיהה, היה ג'ון אוגו שהגיע אחרי חצי שנה שלא שיחק בפורטוגל, השני היה הובאן, והשלישי היה טוני. אל תסתכלו בקנקן אלא במה שיש בו".




עוד כתב ברדה: "אלונה מפשילה שרוולים ומשקיעה לילות כימים, המטרה שלנו היא קבוצה רעבה, וכחלק מהפקת הלקחים מה שאנחנו מחפשים הם קודם כל שחקנים רעבים, שלא יפסיקו לרוץ, שחקנים עם אופי, שיתנו את הנשמה על הדשא, ובדבר אחד תמיד ינצחו את היריב – בתשוקה וברצון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי