Sport1 Banner

ראיקוביץ': "אם הכל יעבור בשלום, נגור כולנו בישראל"

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | עדי אבישי

מכבי תל אביב כבר סיכמה עם מחליף ובמועדון בטוחים שהשוער יימכר, אבל הסרבי התראיין במולדתו, סיפר על הלידה שבדרך ודיבר פעם נוספת על כך שכרגע הוא נשאר: "העדפנו שאנה תלד בסרביה, בספטמבר היא תצטרף אליי"

(גודל טקסט)

כבר לפני כשבועיים, עוד לפני מחזור סיום העונה בליגת העל, פרסמנו לראשונה בספורט1 ששוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' עזב את ישראל לא צפוי לשוב ארצה, לאור העובדה שעתיד להימכר אחרי ארבע שנים בצהוב ואליפות ראשונה שהושגה העונה. עם זאת, במולדתו ממשיך ראיקוביץ' לדבר על כך שהוא עשוי להישאר בישראל גם בעונה הבאה, על אף עניין בעיקר מהליגה הצרפתית ומהליגה הספרדית.

מכבי תל אביב סיכמה את כל תנאיה עם השוער היווני אנדראס יאניוטיס כבר לפני מספר חודשים, אקס אולימפיאקוס כעת ממתין לחתימת הסרבי רשמית בקבוצה אחרת כדי להשלים את הצטרפותו, אולם ראיקוביץ' – גם אם לא מתכוון לכך, אלא מחויב לומר זאת כי הוא תחת חוזה – ממשיך לדבר על חזרה לישראל. עם זאת, במכבי תל אביב משוכנעים שהוא יעזוב ושמדובר בסחבת לאור העובדה שאשתו אנה צפויה ללדת ולכאן הוא לא רוצה לעזוב אותה לזמן רב, כשגם כך הוא נמצא עם נבחרתו בהכנות למשחקים בחוץ נגד אוקראינה מחר וביום שני בבית נגד ליטא.

כאמור ראיקוביץ' נמצא בימים אלה עם נבחרת סרביה המתכוננת למשחקי מוקדמות יורו 2020 וכשנשאל על עתידו סיפר: "זה היה מאוד חשוב לנו שאנה תלד בבלגרד, כי היא מכירה וסומכת על הרופאים כאן, גם לא צריך לדבר בשפה זרה…אנחנו סרבים שאוהבים את המדינה ורוצים שהבן שלנו גם יעבור את הטבילה בעיר בה הוא נולד. השם של הילד יהיה רליה, אנה נתנה לי אופציות לבחור ובינתיים זה השם שבחרנו. בתקווה שהכל יעבור בשלום, בספטמבר הם יצטרפו אליי וכולנו נהיה יחד בישראל".


אנה ופרדראג ראיקוביץ' לפני כשבועיים. בספטמבר הם שוב יחד בישראל? (ספורט1)

עוד באותו נושא: פרדראג ראיקוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי