כפי שפורסם לראשונה: דן מורי חתם לשנתיים בבני יהודה

דן מורי
דן מורי | עדי אבישי

הבלם בן ה-30, שגדל במועדון, סיכם כבר אתמול את תנאיו, הגיע לאימון הבכורה והיום הפך את הישארותו לרשמית. בצוות המקצועי ממשיכים בחיפוש שחקני התקפה לאחר עזיבתם של מאוויס צ'יבוטה, דולב חזיזה ויאקוב סילבסטר

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה פתחה אתמול (שלישי) את אימוניה, ללא שחקני רכש משמעותיים ועם סגל קצר יחסית, אלא שהמאמן יוסי אבוקסיס הצהיר כי מאחורי הקלעים מתנהלים מגעים עם שחקני רכש חדשים. הבלם דן מורי שהגיע לאימון אתמול, חתם הערב (רביעי) על חוזה חדש לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה נוספת, לאחר שסיכם את תנאיו לשנתיים כפי שפורסם אתמול לראשונה בספורט1.

מורי שגדל במועדון, היה אחד הבולטים בעונה שעברה ואת משחק השיא שלו הציג בגמר הגביע בו זכתה בני יהודה, כשהוא נבחר למצטיין במשחק. הבלם סיים את חוזהו והעדיף לבדוק תחילה אופציות אחרות, אולם בימים האחרונים הייתה התקרבות משמעותית במגעים ובסופו של דבר הגיעו הצדדים לסיכום לשנתיים עם אופציה.

לאחר החתימה עד 2021 אמר מורי: "כיף להיות שותף לתהליך שעובר על המועדון. שמח להמשיך וללבוש את החולצה הכתומה גם בשנים הקרובות, בתקווה שנמשיך להתקדם ולהתפתח כקבוצה וכמועדון".


יוסי אבוקסיס ודן מורי. ימשיכו לשתף פעולה (דני מרון)

בצוות המקצועי ממשיכים בחיפושים אחר בלם נוסף, מגן ימני, ובעיקר שחקנים לחיזוק החלק הקדמי, אחרי עזיבת כל השלישייה הפותחת מהעונה שעברה: דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה ויאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי