שוק המלפפונים: סרדל נשאר בחיפה, בריהון ישוחרר מבית"ר

לירן סרדל
לירן סרדל | מאור אלקסלסי

המגן הוותיק ימשיך לעונה שביעית במועדון של יואב כץ, חיזוקים לקבוצות מהלאומית ומליגה א' דרום. בבירה נתנו לקשר אור ירוק לחפש קבוצה חדשה. וגם: מכבי חיפה במרדף אחרי חיזוק להתקפה, הפועל ת"א לא השיבה לכחילה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)
רשמי
* לירן סרדל נשאר בהפועל חיפה. השחקן שגדל בנוער של הקבוצה חתם הבוקר (חמישי) על חוזה לעונה נוספת ויתחיל את עונתו השביעית במועדון. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)




* הפועל כפר שלם החתימה את אוהד קדוסי. החלוץ בן ה-33, שכיכב העונה בבאקה אל גרבייה וסיים כמלך שערי ליגה א' צפון, עבר לליגה א' דרום והצטרף לקבוצה של עומר פרץ. (מיכאל וייסרמן)


* עוד בליגה א' דרום, שרון גורמזנו חתם במכבי יבנה. גורמזנו כבר לבש את מדי יבנה בעבר, ואחרי תקופה בהכח עמידר רמת גן הוא חוזר לקדנציה נוספת בקבוצה שתנסה להילחם על העפלה לליגה הלאומית. (מיכאל וייסרמן)


* הפועל אום אל פאחם שתשחק העונה בלאומית התחזקה בשני שחקנים מהפועל אשקלון: בן צעירי, אחיו של לירוי מקריית שמונה, ובן מלכה. (מיכאל וייסרמן)


בן צעירי. יעזור לאום אל פאחם להילחם בצמרת? (אסף קליגר)
בן צעירי. יעזור לאום אל פאחם להילחם בצמרת? (אסף קליגר)


שמועות
* מכבי חיפה מתכננת לבצע מחטף ולהחתים את הקולומביאני באלדומרו פרלאסה שהיה על סף הגעה להפועל באר שבע. הירוקים כבר מנהלים שיחות עם הקשר האחורי. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)


* בכרמל השאירו גם פתח לג'וזף גנדה, שימריא להיבחן בגרמניה, להגיע לקבוצה. לידיעה המלאה (אשר גולדברג)



*בתקשורת האיטלקית נכתב שיבגני שאחוב צפוי לחתום בלצ'ה, אולי עוד היום, כך שלא יגיע למכבי תל אביב.


* בבית"ר ירושלים מחפשים בלם וחידשו את השיחות עם איתן טיבי, לאחר שאופציית אוראל דגני ירדה מהפרק בשל המחיר שדרשה הפועל ת"א. לידיעה המלאה (איציק יצחקי)



טל כחילה. הפועל מחכה לעדכון משחקני ההגנה שלה (אריאל שלום)
טל כחילה. הפועל מחכה לעדכון משחקני ההגנה שלה (אריאל שלום)



* הבלם הספרדי רומן גולובארט נחת בישראל לקראת בדיקות רפואיות וחתימה במכבי נתניה (תומר חבז)


* טל כחילה הוצע להפועל תל אביב, שמחכה לתשובה לגבי עתידם של דגני ואדי גוטליב. לידיעה המלאה (אשר גודלברג)


* אופטימיות בהפועל חיפה לגבי חזרתו של עדן בן בסט מהפועל באר שבע, בה הוא לא מתאמן. יואב כץ שוחח עם החלוץ ובקבוצה מקווים שיחתום עד סוף השבוע. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי