שלוש עמדות וניקוליץ': על סימני השאלה סביב מכבי תל אביב

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

לפני צמד המשחקים בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות וההמראה למחנה האימונים השני בהולנד, הצהובים עדיין תקועים עם בלם, מגן ימני וחלוץ. רענן ברנובסקי עם תמונת מצב מעט מדאיגה מקריית שלום

(גודל טקסט)

שבועות ספורים לפני המפגש הכפול בסיבוב המוקדמות השני של ליגתה אלופות, מכבי תל אביב תמריא היום (ראשון) בצהריים לבריסל שבבלגיה ותמשיך בנסיעה למירלו שבהולנד, שם תערוך אלופת ישראל מחנה אימון בן שמונה ימים במסגרתו תקיים שלושה משחקי אימון (שידורים ישירים בערוצי ספורט1).

המאמן ולדימיר איביץ' צפוי לגבש לעצמו את ההרכב הפותח במהלך המחנה, אולם כבר עכשיו ברור שהקבוצה תמריא להולנד עם לא מעט סימני שאלה לגבי הסגל, כאשר בשלב זה הצטרף לקבוצה שחקן רכש אחד בלבד, השוער היווני אנדראס יאניוטיס, שיעמוד בין הקורות במקום פרדראג ראיקוביץ' שנמכר לריימס.

שלוש עמדות מעסיקות את ראשי המועדון והצוות המקצועי: בלם, מגן ימני וחלוץ, כאשר המחנה בהולנד יעניק לצוות המקצועי הזדמנות להתרשמות אמיתית ראשונה מיכולתם של מספר מושאלים שימריאו עם הקבוצה דוגמת עדן קארצב, איילון אלמוג ומתן חוזז.


החיפושים נמשכים. בן מנספורד וברק יצחקי (לירון מולדובן)

כפי שזה נראה כרגע, אדריאן דלמאו לא יצטרף למכבי תל אביב. אתמול, כזכור, פוצצה העסקה לאחר שהראקלס העלתה את דרישותיה והציבה לחלוץ הספרדי תג מחיר של 2.5 מיליון בתוספת לאחוזים ממכירה עתידית.

המנכ"ל בן מנספורד ועוזרו ברק יצחקי כבר החלו לחפש מועמדים וביקשו מסוכנים ברחבי אירופה למצוא להם חלוץ מטרה, עם עדיפות לשחקנים חופשיים או כאלה שתג המחיר שלהם נע סביב מיליון יורו. בצוות המקצועי קיוו להגיע למחנה עם דלמאו הספרדי שכבר סיכם את תנאיו, אך לא מן הנמנע שלמחנה במירלו יגיע זר אחר במהלך השבוע הקרוב.

בנוגע לדסה, כפי שפרסמנו אתמול, המגן עדיין לא חתם על חוזה חדש והוא לא צפוי להמריא עם חבריו להולנד, אולם ייתכן שהוא יצטרף לצהובים במהלך המחנה אם וכאשר הפערים הקטנים שנותרו בין הצדדים יסגרו. המגעים עם איתן טיבי שסיים את חוזהו נותקו ומכבי ת"א טרם מצאה לו מחליף. כתוצאה ישירה מכך, במועדון סירבו לשחרר את ז'איר אמאדור המבוקש בספרד ובקבוצה מבינים שאם אכן יגיע חלוץ זר, הם יצטרכו למצוא בלם ישראלי שיצטרף לשרן ייני ולשחר פיבן.

למכבי תל אביב יש כרגע חמישה זרים, כאשר אורוש ניקוליץ', שהגיע בשנה שעברה ולא רשם אפילו דקה בשל סדרת פציעות, נמצא בהליך שיקום לאחר שנותח בגיד המפשעה בסיום העונה שעברה. אחת האופציות היא להקפיא את כרטיסו של הסרבי לפחות עד חודש ינואר ואז יוכלו הצהובים להחתים בלם זר נוסף, אם לא יצליחו למצוא מועמד ישראלי ראוי.


לא לזה פיללו במכבי תל אביב. אורוש ניקוליץ' (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי