צפו: בית"ר ירושלים נחתה בארץ. רוני לוי: "היה אינטנסיבי"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

לאחר עשרה ימי אימון בפולין, הקבוצה מהבירה נחתה בארץ וזכתה לחיבוק החם של עשרות מאוהדיה שהמתינו לה בשדה התעופה. המאמן מרוצה. טל בן חיים: "עבדנו קשה, חזרנו מגובשים יותר. אלי אוחנה ייפגש עם ז'אורז'יניו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי עשרה ימים בהם שהתה במחנה בפולין, בו השיגה שני ניצחונות ותיקו במשחקי אימון, בית"ר ירושלים נחתה לפנות בוקר בישראל והתקבלה על ידי עשרות אוהדים בנתב"ג. השחקנים המתינו דקות ארוכות באולם היוצאים כשאת פניהם קיבל שלט ענק של ארגון לה פמיליה. "זה היה מרגש, מקווים, נקווה שהקהל ימשיך לדחוף אותנו ויתרכז בעידוד", אמרו בקבוצה.

המאמן רוני לוי אמר עם הנחיתה: "בסך הכל עברנו עשרה ימים מאוד אינטנסיביים, אפשר לומר שעשינו עבודה טובה מאוד. ההכנה הייתה טובה מאוד, הייתה רצינות, אווירה טובה מאוד, זה עוד שלב חשוב דרך שלנו להתחבר ולהיות קובצה טובה. יש לנו הרבה עבודה, אנחנו רוצים להתחזק בעוד מספר עמדות".
לוי עצמו יערוך שיחת סיכום נוספת בישראל, אך המאמן הדגיש בפני חניכיו גם בפולין כי הוא מרוצה מהחיבור של הקבוצה.

כעת ינסה המאמן לצרף בלם זר. עד כה לא נעשתה כל פניה למתן בלטקסה וכפי שפרסמנו בשבוע שעבר, מכבי חיפה דורשת סכומים גבוהים מאוד, כ-700 אלף יורו, על סאן מנחם – מה שמרחיק אותו מהקבוצה. ליוסי בניון הובהר עוד לפני ועדת המשמעת של מנחם כי הנטייה בשלב זה היא לא לשחררו. במהלך השבוע צפויה פגישה בין ז'אורז'יניו לאלי אוחנה על מנת למצוא פתרון. הקבוצה דורשת מימון של מחצית מחוזהו שעומד על מיליון וחצי שקל. במועדון מאמינים שאפונסו טיירה, שלא נמצא בתכניות, ימצא קבוצה בקרוב.


ז'אורז'יניו. ייפגש עם אוחנה (דני מרון)

הבלם טל בן חיים שמתאושש מפציעה הוסיף: "עשרה ימים טובים מאוד. עבדנו קשה מאוד, התגבשנו גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה חברתית. חוזרים לארץ הרבה יותר מגובשים ומחכים למשחק הראשון. מבחינה אישית, במשחק נגד אשדוד הייתה לי פציעה קשה. במשחק האחרון נגד פאפוס שיחקתי 45 דקות. לאט לאט אכנס לכושר משחק. האווירה בקבוצה טובה מאוד, הימים האלה עשו טוב לקבוצה. אנחנו מצפים בכיליון עיניים למשחק הראשון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי