בדרך למכבי ת"א? פירסמן תורגל בהרכב על חשבון רז שלמה

רז שלמה
רז שלמה | עדי אבישי

אחרי הפרסום הראשון בספורט1 על הצעה שהתקבלה, מתברר כי מאמן הפועל ת"א ניסו אביטן עשוי לעלות עם המגן הבלגי במרכז ההגנה לצד דגני. אבי נמני, סוכנו של הבלם, הבהיר ששום עסקה לא תוכל לצאת אל הפועל ללא ידיעתו

(גודל טקסט)

לפני כשלושה שבועות נמכר אדי גוטליב תמורת 350 אלף יורו לקבוצת אורנבורג הרוסית ובמקביל סיכמה הפועל תל אביב עם שיר צדק, בלם הפועל באר שבע שעדיין פועל להשיג את השחרור מקבוצתו כדי ללבוש את החולצה מספר 6 במתחם חודורוב, אבל כעת יוצאת לדרך סאגה נוספת הנוגעת לאחד משחקני ההגנה של ניסו אביטן.

במקביל לניסיון לאתר בלם זר והאפשרות שעדיין קיימת שגם אוראל דגני יעזוב, הרי שלקפטן סעיף שחרור בחוזהו, פרשה נוספת שתחילה להסתבך נוגעת לבלם רז שלמה, שכפי שפורסם לראשונה בספורט1 ביום חמישי האחרון עליו הוגשה הצעה מפתיעה בסך 800 אלף יורו מהיריבה העירונית מכבי תל אביב

ההצעה שהתקבלה אצל ראשי האדומים הונחה על ידי סוכן בכיר בכדורגל הישראלי, שבשם הצהובים הניח הצעה מפתה במיוחד. בנוסף ל-800 אלף יורו, מכבי ת"א מוכנה גם להעביר שני שחקנים להפועל ת"א, אם כי יש לציין שהבעלות על השניים תתחלק שווה בשווה בין המועדונים כך שמכירה עתידית תוביל לחלוקה שוויונית בסכום המכירה. למרות כל זאת, בהפועל תל אביב לא מיהרו לקפוץ על ההצעה של האלופה בטענה שרז שלמה הוא אחד מבלמי העתיד של הכדורגל הישראלי.


רז שלמה. פרשה נוספת מתחילה? (מאור אלקסלסי)

כעת מתברר כי סוכנו של רז שלמה, אבי נמני מולו הפועל תל אביב אינה מתנהלת ישירות, לא מתחבר למהלך בין המועדונים ועל פי גורם מקורב הבהיר שהוא סוכנו של שלמה וששום מהלך לא יכול לצאת ללא מעורבותו וידיעתו. שלמה אינו מתוכנן לפתוח הערב נגד הפועל רעננה, כשעל פי האימונים ותרגולי ההרכב במהלך מחנה האימונים ומשחקי האימון בפולין, שלמה לא נחשב בעיניו של המאמן ניסו אביטן לאחד משני הבלמים שצריכים לפתוח ב-11.

בסביבת המועדון סיפרו כי באימונים בפולין הפתיע אביטן כאשר תרגל כבלם את המגן השמאלי, הבלגי מרווין פירסמן, וגם העדיף את ירין פרץ על פני רז שלמה, כל זאת על רקע הגעתו הצפויה של שיר צדק והאפשרות להנחית בלם זר, כשאתמול פורסם ברשתות החברתיות שהצרפתי רומיין ז'נוואה בן ה -31 ששיחק בקון מועמד להפועל תל אביב.

את עמדת המגן השמאלי הערב, במקומו של מרווין פירסמן שצפוי לתפקד כאמור כבלם לצדו של אוראל דגני, ימלא דני גרופר שנרכש מהפועל עפולה והיה מהפתעות מחנה האימונים בפולין יחד עם מוטי ברשצקי. באשר לשלמה, נראה שמדובר בתחילתו של סיפור שעשוי להימשך תקופה ארוכה ויהיה מעניין לראות היכן יסיים בלם הנבחרת הצעירה את חלון ההעברות הקרוב.


לא יפתח הערב בגביע הטוטו. שלמה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי