בבית"ר מרוצים: "חוגג הרגיע את המערכת". לטיירה הוצע פיצוי

משה חוגג
משה חוגג | אודי ציטיאט

שחקני הקבוצה שמחו לשמוע את דבריו של הבעלים, שהנמיך את הציפיות לקראת העונה. גורם: "היה פיל בחדר והיה צריך לדבר עליו". התקדמות בשיחות עם הפורטוגלי, שעשוי לעזוב בקרוב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"הדברים שאמר חוגג חשובים מאוד. היו כאן לא מעט אנשים במערכת שלא הסכימו עם ההצהרות לגבי האליפות. זה הכניס את המערכת ללחץ, רוב השחקנים כאן חושבים שזה עדיין לא היה הזמן לדבר על כך. נקווה שזה יימשך כך". כך אמר אתמול (חמישי) שחקן בכיר בבית"ר ירושלים בעקבות דבריו של משה חוגג בועידת ישראל לספורט ועסקים.

חוגג, כזכור, אמר בנאומו: "אני לא מצפה שנזכה באליפות העונה. אני רוצה לקחת בשלוש השנים הקרובות תואר, אבל השנה זאת תהיה הפתעה גדולה. הציפיות? מקום ראשון יהיה הפתעה גדולה, על מקום שני אני חותם". חלק מהשחקנים סיפרו אתמול כי בשיחות פנימיות שניהלו בניהם בחדר ההלבשה, נאמר כי חוגג חייב לצאת בהצהרה דומה. "אני מרגיש שזה הרגיע מעט את המערכת. היה פיל בחדר, וזה היה הזמן לדבר עליו", אמר גורם בקבוצה.

במועדון לא מתכוונים להגביר את הקצב בנושא לה פמיליה. חוגג אף הבהיר לאנשים במועדון כי הוא מתכוון להפסיק עם ההתכתבות המיותרת עם אנשי הארגון במדיה החברתית.

טיירה.
טיירה. "הוא וז'אורז'יניו לא יהיו חלק מהסגל של בית"ר" (דני מרון)

רוני לוי ויוסי בניון ממשיכים לחפש בלם זר. כפי שפרסמנו, בית"ר מוכנה לשלם 700 אלף שקל על אוראל דגני והוא יגיע רק אם הפועל תל אביב תפחית משמעותית בדרישות שלה. לוי רוצה גם מגן שמאלי ישראלי. לספורט1 נודע כי בשיחה ראשונית שנערכה עם אפונסו טיירה, לשחקן הוצע פיצוי תמורת עזיבה מיידית. השחקן ייקח מספר ימים לחשוב על כך וייתכן שכבר בשבוע הבא תודיע בית"ר על פרידה ממנו. בנוסף, תתקיים פגישה עם ז'אורז'יניו על מנת ולמצוא פתרון לסוגיה שלו. "שניהם לא יהיו חלק מהסגל של בית"ר", הבהירו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי