כפי שפורסם כאן לראשונה: אביב סולומון חתם בכפר סבא

אביב סולומון, אופיר חיים
אביב סולומון, אופיר חיים | הפועל כפר סבא, רשמי

המגן השמאלי בן ה-24 ישחק בקבוצה בעונה הבאה עם אופצייה לשנה נוספת. בקבוצה אופטימיים לגבי הצטרפותו של לירוי צעירי. אופיר חיים מחפש קשר זר ברמה גבוהה. אדריאן רוצ'ט עלה כמועמד

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

למרות שטרם ניצחו העונה במסגרת גביע הטוטו, ובמחזור האחרון נכנעו לעירוני קריית שמונה 3:1, בהפועל כפר סבא מנסים לשדר אופטימיות לקראת פתיחת הליגה בעוד שבוע וחצי. לצד זה, בעולה החדשה מבינים שבסגל הנוכחי יהיה קשה מאוד להוות יריב טוב.

בקבוצה רוצים להתחזק במהרה ובינתיים היום (רביעי) צירפו שחקן נוסף, המגן השמאלי אביב סולומון בן ה-24 ששיחק בעונה החולפת במ.ס אשדוד. סולומון, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, חתם לעונה אחת עם אופצייה לעונה נוספת בזכות נציגו אדם קידן. סולומון אמר לאחר החתימה: "שמח לחתום במועדון. מודה לצוות המקצועי ובראשם לאופיר חיים על האמון בי". 

בנוגע לחיזוק, בקבוצה אמרו : "גם לפני ההפסד הזה ידענו מהן הבעיות שלנו והיכן נקודות החולשה. אנחנו חייבים שלושה שחקנים עד לפתיחת הליגה, ומעבר לכך – חייבים שהזר שנביא יהיה מעל הליגה". המאמן אופיר חיים עדיין מחפש קשר כזה וטרם הביע שביעות רצון מהשחקנים הרבים שהוצעו למועדון.


אדריאן רוצ'ט. עלה כמועמד להצטרף (עדי אבישי)

בקבוצה הביעו אופטימיות לגבי צירופו של הקשר לירוי צעירי שמתאמן עם הקבוצה בשבוע וחצי האחרונים. "המו"מ אמנם מתקדם לאט, אבל זה ייקרה בסופו של דבר והוא יחתום", ציינו בקבוצה.

הקשר הסנגלי, בובקר טראורה, רשם את הופעת הבכורה שלו בקבוצה וניכר היה שהוא עדיין אינו נמצא בכושר משחק, אך הביעו שביעות רצון מהעובדה שבדקות שעוד היה לו אוויר, היה נראה השחקן שישדרג את חוליית הקישור.

בינתיים, שחקן נוסף אשר עלה כמועמד להצטרף למועדון הוא אדריאן רוצ'ט. הקשר בן ה-32 שיחק אצל אופיר חיים במדי הפועל עפולה ורשם עונה טובה, כשבמועדון ממתינים לראות מה יעלה בגורלה של הקבוצה מהצפון, שהורדה תחילה לליגה א' לאחר שתקציבה לא אושר, אך קיבלה ארכה נוספת להגשתו עד לתאריך הנוכחי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי