ביטון, אבוחצירה וז'אורז'יניו: לאן יעברו השחקנים שמחפשים קבוצה?

ז'אורז'יניו
ז'אורז'יניו | דני מרון

רמת גן ורמת השרון מנהלות מו"מ עם הנתנייתים, כפר סבא הצטרפה לבני יהודה במירוץ אחר הברזילאי וסיכמה גם עם צעירי. ומה קורה עם תירם וכליבאת? תמונת מצב

(גודל טקסט)

כחודש לקראת סיום חלון ההעברות בליגת העל, לא מעט שחקנים חופשיים בליגת העל עדיין מחפשים קבוצה. ולא רק הם. חלק מהשחקנים, דוגמת ז'אורז'יניו מבית"ר ירושלים למשל, מחפשים קבוצה שתקלוט אותם ותגיע להסדר עם קבוצת לשעבר. ממידע שהגיע לספורט1, לפחות חלק מהם אמור לסגור בימים הקרובים בקבוצות בליגת העל ובליגה הלאומית.

נתחיל בז'אורז'יניו. בימים האחרונים פרסמנו כי השחקן מעוניין להתחיל להתאמן בבני יהודה. יחד עם זאת, לאחר שבהפועל כפר סבא זיהו אפשרות לפיה השחקן יוכל להתחיל להתאמן בקבוצה אחרת, גם היא פנתה לשחקן. בסביבתו של השחקן מודעים לעובדה שהחוזה הגדול שלו, מיליון וחצי שקל לעונה, גורם לבעיה. לעומתו, אפונסו טיירה אמור להגיע להסכם פיצוי בימים הקרובים וכנראה שיעבור לחו"ל.

שני שחקנים נתנייתים, דודו ביטון ושמעון אבוחצירה, מנהלים בימים האחרונים מגעים עם שתי קבוצות: הפועל רמת גן ורמת השרון. השניים אמורים לעבור לאחת מבין הקבוצות הללו. גם כפר קאסם מעוניינת בביטון.  לירוי צעירי, שעורך אימונים אישיים וממתין לתחנה הבאה שלו, מתאמן בהפועל כפר סבא והוא סיכם את תנאיו בקבוצה.


לירוי צעירי ממתין להפועל כפר סבא (דני מרון)

אחד השחקנים המסקרנים של חלון ההעברות הוא דודי תירם. הבלם שחזר מאסטרה ג'ורג'יו מועמד לארבע קבוצות בישראל. הפועל חדרה, מ.ס אשדוד, הפועל תל אביב וקריית שמונה. אם לא יחתום באחת מהן, הוא ישחק כנראה בחו"ל. שם נוסף שעלה בהפועל תל אביב הוא של מתן אוחיון. מוחמד כליבאת מבוקש בהפועל חדרה, אבל ביממה האחרונה גם כפר קאסם פנתה אליו במטרה שיחתום כבר בימים הקרובים.

שני שחקנים שמבוקשים שלא מעט קבוצות, בעיקר בלאומית, הם קובי מויאל ואלי אלבז. נראה שזאת תהיה התחנה הבאה שלהם. "אצל חלק מאיתנו הבעיה הכלכלית לא עומדת בראש סדר העדיפויות, אלא הבעיה התדמיתית", סיפר הבוקר אחד השחקנים. למרות זאת, נראה שגם הפן הכלכלי בהחלט משחק תפקיד. "חלק מהשחקנים מעריכים את עצמם יותר מאשר המחיר שהם שווים", סיפר סוכן שחקנים הבוקר. "יש עוד גורמים שמשפיעים על ההעברות בחלון. פציעות והתנהלות בתוך חדר ההלבשה הן חלק מהמשחק".


דודי תירם. חזר מאסטרה ג'ורג'יו מוקדם מהצפוי (יח"צ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי